Ik weet niet wat het is en is sinds vandaag echt erger geworden. Simon heeft op zijn linkeronderbeen (alleen daar verder geen plekjes) allemaal minikleine blauwe plekjes echt wel een stuk of 20 , soort dunne blauwe streepjes. Ik weet niet of ik hiervoor de hap moet bellen of nog even aankijken. Hij drinkt verder goed en slaapt ook best goed (heeft wel last van de hitte maar dat hebben we allemaal denk ik dan) Ook is hij als hij wakker is allert en niet overdreven huilerig. Al vast bedankt, Nicole
Hoi Nicole, Het lijkt me beter dat je inderdaad even naar een huisarts gaat om het te laten bekijken. Het is altijd moeilijk om van afstand daar iets over te zeggen. Groetjes Adrienne
Bedankt Adienne, Ik ben zondag toch even naar de hap geweest en trof daat mijn stomme huisarts. Die beweerde dat het er waarschijnlijk al bij de geboorte had gezeten..... tja alsof ik het dan niet eerder had opgemerkt. Hij wist het anders ook niet. De plekjes op zijn onderbeen zijn minder geworden maar vanochtend zag ik wel een grote rode plek op zijn rechteronderarm???? Echt heel vreemd. Ik ga morgen maar eens mijn andere lieve huisarts bellen om er naar te laten kijken als het dan nog steeds aanwezig is.
Hoi hoi, Gelukkig dat het minder wordt, maar als het er vanaf de geboorte had gezeten, zou het nu niet ineens weggaan denk ik dan maar. Succes morgen bij de huisarts. Laat je nog even weten hoe het afloopt?? Groet Adrienne
Inmiddels zijn alle rare plekje weg , ik ben niet meer naar de huisarts geweest omdat ik ineens bedacht wat die rode plek op zijn onderarm was, een zuigplek hahaha hij zit regelmatig zo hard op zijn armpjes te zuigen en meneer heeft een enorme zuigkracht, de plek trok na een paar dagen vanzelf weg.