Nieuwe huisgenoot 2.

Discussion in 'De lounge' started by Jsvlinder, Jan 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Ik zag dat mijn oude topic is gesloten, dus maar even een nieuwe. Link, voor degene die het willen weten, naar het oude topic is:

http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/234819-nieuwe-huisgenoot.html

Ze heeft nog geen huis of urgentie gekregen, maar ik heb haar gezegd dat ze 15 januari weg moet zijn. Ik heb het helemaal gehad met der.

Ze heeft drie weken vakantie gehad, ze doet een inburgeringcursus, en dat heb ik geweten, zucht!!! Ze bemoeide zich weer met mijn kindje en liet me amper met rust. Het is gewoon te veel om te vertellen. Zogenaamd doet ze alles met de beste bedoelingen, maar ik begin het me af te vragen.

Verder doet ze ook niks om urgentie te krijgen. Ze wacht het allemaal maar af. Toen ze een gesprek bij het maatschappelijk werk had, die beoordeeld of ze urgentie moet krijgen, zag ze er tiptop uit. Nou dan zullen zij ook niet denken, "Ach wat ziet die vrouw er slecht uit, die heeft dringend hulp nodig." Ik denk dus ook dat ze geen urgentie gaat krijgen.

Ze heeft ook overal een antwoord op, dit kan niet want zus, dat kan niet want zo, pffff!!! En ze is ook zooooooo zielig. Alles is zo moeilijk voor haar, maar naar een ander kijkt ze niet. Het is alleen maar, ik dit, ik dat, bla bla bla.

1e kerstdag had ik pijn en was ik chagrijnig, in plaats van dat ze me met rust liet liep ze me de hele dag te stalken. Ze had aan mijn kop en gedrag kunnen merken dat ik het niet fijn vond. Ik ben alleen zo trut die dan niet duidelijk zegt dat ze me met rust moet laten maar als ik dat wel doe is ze gekwetst. Het is net een klein kind.

Ze zegt ook dat ze me begrijpt als ik iets zeg, maar ze begrijpt me helemaal niet. Ze doet vaak ook niet eens moeite om me te begrijpen.

Ik was steeds mijn huis aan het ontvluchten. Wilde wel eerder tegen haar zeggen dat ik haar weg wil, maar vond dat zo zielig. Stom dat je dan niet voor jezelf op kan komen.

30 december had ik het helemaal gehad. Ze was weg en kon elk moment terugkomen, die gedachte gaf stress en mijn kindje was aan het zeuren en ik ging tekeer tegen hem. Toen vond ik het echt genoeg. Ik heb een vriendin gebeld dat ik uit mijn plaat zou gaan. Zij is toen gekomen en heeft tegen R gezegd dat ze weg moet. Ze gaf R alleen een dag, maar op 31 december kan je geen kant op. Mijn vriendin zei nog dan zet je haar bij het Leger des heils af, maar dat kan ik niet. Ik heb haar dus tot 15 januari gegeven om iets anders te zoeken. Heeft ze wat dan is het mooi heeft ze niks dan moet ze maar op straat slapen. Maar er zijn genoeg kamers die ze eventueel kan huren, moet ze wel naar de stad 10 kilometer verderop en dat wil mevrouw niet, maar dan heeft ze dikke pech. Nu doet ze net alsof het het einde van de wereld is, alleen ik reageer niet meer.

En er is nog zoveel meer, maar ik hou het hierbij. Ze moet weg want ik wil mijn huis weer terug.

Ik heb ervan geleerd dat ik nooit meer iemand op deze manier ga helpen.

2. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    geef je groot gelijk!

3. Tamale

Tamale Niet meer actief

Groot gelijk!
    Ik hoop dat ze de 15e ook echt weg is en niet moeilijk, dramatisch en zielig gaat lopen doen.
    Succes!!

4. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,038
    1,859
    113
    Provincie Groningen
    Pfff meid wat een gedonder!
    Ik was hier al heel erg bang voor...juist omdat je deze vrouw gewoon niet echt kent.
    Hopelijk is ze de 15de ook echt weg.

5. Fiene

Fiene Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,432
    0
    0
    Goed zo meid! Dit is geen houdbare situatie zo.

6. Jsvlinder

Ze gaat 15 januari echt wel weg (liefst daarvoor al), dan gaat ze maar wel naar het Leger des heils. Ik ga nu voor mezelf en mijn ventje kiezen. Ik heb twee maanden over mijn grenzen laten gaan en het is nu genoeg. Ik ben moe!

7. moes

moes Fanatiek lid

Jul 20, 2006
    2,765
    9
    38
    ik zou de 15e ook gelijk nieuwe sloten op de deuren laten zetten.

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Knap van je dat je toch uiteindelijk een datum hebt gezegd dat ze weg moet! Nu hopen dat ze gaat!

9. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Poe zeg, allereerst vind het echt bijzonder dat je haar deze hulp hebt geboden. Dat zullen tegenwoordig nog maar weinig mensen doen. Maar wat een vreselijk irritant mens als ik het zo lees! Het feit dat jij zo'n gebaar maakt om haar te helpen en zij er maar een potje van maakt qua urgentie aanvragen.
    Goed dat ze nu een ultimatum heeft! En hopelijk gaat ze zonder al teveel drama weg. Ik blijf het volgen!

10. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik geef je groot gelijk! Ik had haar een week gegeven, lang zat om iets te regelen. Nu blijft ze waarschijnlijk ook echt tot de 15e zitten.
    Vind knap van je hoor!

11. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    3,313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Heel sterk van je dat je deze vrouw hulp hebt geboden. Maar nu is het tijd om aan jezelf en je kindje te denken!
    Probeer sterk te blijven en laat 15 januari echt 15 januari..

Nog een 'paar' dagen meid!

12. Jsvlinder

Liggen al klaar. Ze is een sleutel van me kwijt. Eerst was ze hem kwijt, maar had ze hem weer gevonden, nu is ze hem echt kwijt. Dit was al voordat ik haar gezegd had dat ze weg moest. En al was ze hem niet kwijtgeraakt dan had ik nog de sloten verandert.

13. Jsvlinder

Ik ben ze aan het aftellen!!!!

14. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Wat link zeg dat ze een sleutel 'kwijt' is!! Onvoorstelbaar hoe ze met jouw hulp om gaat!

15. Jsvlinder

Bedankt allemaal voor jullie reacties.

Ik ben het ook echt goed zat en heb alles gegeven wat ik kon. Heb geen ruimte meer, dus langer dan de 15e kan ze ook niet blijven en dat is al eigenlijk te lang.

Bij een zogenaamde vriendin kon ze ook maar twee maanden blijven omdat ze naar Duitsland ging. Ze mocht dus niet in dat huis blijven nu de eigenaar, lees vriendin, weg is. Ze zat hier te klagen want die is slecht en die is slecht, want niemand helpt. Maar als niemand je wilt helpen dan ga je je toch afvragen waarom niet? Ze zullen haar allemaal wel een zeikerd vinden.

16. Jsvlinder

Ja, dat was ook een van de laatste druppels die mijn emmertje deed overlopen.

17. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Wat ik me nog af vraag (misschien ben ik wel té wantrouwend hoor), maar ben je niet bang dat ze dingen gaat jatten voor/op de dag dat ze weg moet? Ik zou geloof ik alle belangrijke spullen ergens achter slot en grendel zetten..

18. Jsvlinder

Ik heb niet zo heel veel belangrijke spullen en wat ik heb staat al zoveel mogelijk achter slot en grendel. Just in case.

Mijn zoontje is het belangrijkste en hem laat ik niet alleen met haar achter nu. Klinkt misschien paranoide, maar ik heb genoeg enge verhalen gehoord.

19. Fiene

Fiene Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,432
    0
    0
    Heel eerlijk? Ik geloof dat ik haar morgen op straat zou zetten, dit is geen gezonde situatie voor jou en je zoontje.

20. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik had haar per direct op straat gezet... jammer dan ze heeft kansen en tijd genoeg gehad.. misschien dat ze dan eindelijk wat doet...

Share This Page