Vaak poepen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamaNoor, 15 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNoor

MamaNoor Actief lid

14 jun 2009
    425
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Mijn zoontje poept de laatste tijd heel vaak, gemiddeld ligt dit op 3x per dag. Soms is het zelfs vaker, hij zit nu al op 4x. Volgens mij is dit sinds hij opvolgmelk krijgt. Kan het zijn dat het daaraan ligt, dat zijn darmpjes er bijvoorbeeld nog aan moeten wennen? Dit is de 3e week dat hij opvolgmelk krijgt.
    Ook is hij van Forte naar Standaard gegaan.
    Hij krijgt 's morgens fruithap en 's middags groentehap.
    Het maakt me verder niet veel uit al poept hij 10x per dag, maar weet niet of het wel gezond is als je zó veel poept.

Groetjes Noor

2. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Ik dacht dat zolang hij geen diaree heeft en verder geen last heeft met poepen dat het niet zo heel erg is.
    Ander even navragen bij de huisarts?

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Mijn mannetje poept nog steeds 3 keer per dag en die is al 15 maanden. Volgens mij kan dat echt geen kwaad.

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Valerie poepte altijd 1x per dag.
    Maar nu ze gewend is aan de bijvoeding poept ze regelmatig 2 of 3x per dag, dit zijn dan keuteltjes.

5. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

hier een grote en kleine poeper! Beide poepen minstens drie keer per dag, als ik pech heb meer.. ;) En als het inderdaad "normale" poep is hoef je niet druk te maken! sterker nog, het zegt alles over een prima doorstroming!

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Fenne is 16 mnd en poept gemiddeld 2 keer per dag... maar soms heeft ze dagen die wij 'poepdagen' noemen en dan kunnen we soms wel 5 keer verschonen hoor. Zolang het idd gewoon normale poep is dan maak ik me geen zorgen, het moet er toch uit he?! ;)
    Oh en ook in tandjesperiodes heeft ze vaker een poepluier bedenk ik me nu... heb even niet gezien hoe oud je kindje is, maar misschien komen er tandjes aan?

Deel Deze Pagina