baby 6 maanden en slaapproblemen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door shirleyh3, 29 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shirleyh3

shirleyh3 Lid

29 aug 2013
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo moeders.

ik zit met iets en wil ik graag even delen.
    mijn zoon is over een week 6 maanden oud.
    hij sliep zo ongv, anderhalve maand terug perfect overdag en snachts helemaal door zonder problemen.
    nu ongv, anderhalve maand terug word hij gemiddeld 2x per nacht wakker soms wel 4x en ik geef hem dan een aai over zijn bol ik zeg niks en geef hem zijn fles met een heel klein beetje water hierdoor valt hij in slaap. voor dat ik dit ging doen heb ik alles al geprobeerd.
    laten huilen voor een minuut of 5, alleen even toedekken en een aai over zijn bol enz. hielp niet!
    nu sinds 2 dagen drama, over dag wil hij niet slapen maar is wel onwijs moe rode ogen wallen onder zijn oogjes druk en huilen. ik moet hem echt in slaap wiegen anders gaat hij niet slapen.
    dit ook savonds om 8 uur begint het hij is onwijs moe alles gedaan om naar bed te gaan. en dan hij drinkt zijn fles nutrilon met bambix normaal viel hij na zijn fles gelijk in slaap. nu niet meer hij is druk in de weer ik laat hem liggen maar gaat toch half uur later huilen. en dan begint het alles gedaan maar niet willen of kunnen slapen. rond 12 uur viel hij in slaap door een half uur te wiegen 3 uur krijsend wakker en een kwartier blijven huilen zelf als ik hem in me armen heb! ik wacht tot hij rustig word en dan wieg ik hem in slaap! is pas 2 dagen zo maar ben nu al gesloopt. ik vind het zo zielig hij is zelf doodop maar op de een of andere manier kan of wil hij niet slapen.

weten jullie mischien wat hier kan spelen of tips of herkennen jullie dit ook?

graag hoor ik wat van jullie
    alvast heel erg bedankt!

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Omdat hij zo krijst, zou ik iig even een check doen bij de huisarts. oortjes zijn een bekend probleem dat de nachten en het slapen/liggen behoorlijk kan verstoren, en als dat het is, kun je gericht daar wat aan doen.

Verder: is er iets, ook al lijkt het maar iets kleins en onbeduidends, veranderd vlak voor hij slaapproblemen kreeg? Bijvoeding, papfles, verandering in z'n omgeving?

3. shirleyh3

shirleyh3 Lid

29 aug 2013
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor je reatie, ik zou ff langs de dokter kunnen ja, mischien is er wel iets!

en uhm nee pap fles krijg hij al van af 4 maanden en bij voeding alleen fruithapje of groente hapje ook al van af 4 maanden veder zou ik het niet weten. doen alles nog het zelfde!
    vind het zo zielig voor hem, en voor mezelf ook best lullig dat ik hem niet kan helpen

4. AlwaysHappy

AlwaysHappy Niet meer actief

ik zou in eerste instantie ff langs de ha gaan..
    misschien oorpijn, buikpijn? is de ontlasting niet veranderd enz?
    maar kan je wel vertellen dat het hier ook was met 6 maanden, dit was een fase en is daarna weer weggegaan .

5. shirleyh3

shirleyh3 Lid

29 aug 2013
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben gister met mijn zoontje naar de huisartsenpost gegaan ben door gestuurd naar kinderafdeling in het ziekehuis, ze hebben geen van beide wat gevonden bij me zoon. dus ra ra ra wat is het dan? 3 dagen nu al bijna niet slapen! overdag niet en snachts paar uurtjes. ik ben kapot zit echt met de handen in het haar...ik vind het ook zo raar ineens niet willen slapen. iemand idee??

Deel Deze Pagina