Dag meiden, jaja, wij gaan er ook voor. Dus ik sluit me ook graag aan op dit forum. Gestopt met de pil, condooms gebruikt in afwachting van de eerste normale ongi. En ja hoor, vandaag lijkt het er wel op dat er iets zit aan te komen. Waterig bloed dat ik niet van vroeger herken (15 jaar aan de pil geweest). Ik hoop het toch niet, want ik zoit pas op de 21e dag in mijn cyclus. Zou het kunnen? Een van jullie ervaring met zo'nkort rondje? Druif
Na 15 jaar aan de pil is het heel normaal om in het begin een afwijkende cyclus te hebben. Bij mij is het omgekeerd (het duurt heeeel lang), maar ik heb hier verschillende vrouwen gezien die juist korte cycli hadden in het begin.... wanneer je voor de pil regelmatig was, komt dat normaal gesproken ook weer terug,maar ontpillen kan even duren (in extreme gevallen een jaar)... groet Chrizzy
hoi druif, ik had ook na 16 jaar pil eerst een cyclus ronde van 25 dagen en elke ronde kwam er 1 dag bij. ontpillen noemen ze dat.
Hoi Druif, Ja dit is heel normaal. Ik heb ook 2 korte cylci gehad. ROnde 1: 12 dagen Ronde 2: 21 dagen. Heeft allemaal met ontpillen te maken... helaas. Maar liever maar wat sneller dan dat je er een half jaar op moet wachten!
Bedank meiden, voor de ondersteunende woorden. En Shelde, je hebt gelijk. Liever dit dan tijden moeten wachten. Maar eh ... een lichte teleurstelling kan ik niet onderdrukken. En hoe vulden jullie je calculator eigelijk in?
toen ik net was gestopt met de pil en ongi werd door de pil was ik daarna ook na 20 dagen alweer ongi en daarna werd het 27/28 dagen