wie kan uitleg geven temparaturen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 30 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

hallo

ik zal weel een beetje dom zijn maar ik snap het temperaturen niet helemaal.

er staat, begin vanaf je eerste cycles dag (bedoelen ze daarmee, de eerste dag van je menstruatie?)

en er staat de temperatuur loopt op 2 dagen na je eisprong. wat heb ik dan aan temperaturen???
    als de eisprong is moet hij toch binnen 12 uur bevrucht zijn.

misschien kan iemand het nog even uitleggen, sorry maar ik begrijp het gewoon niet helemaal

groetjes

2. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Het gaat erom dat als het wat lastig is om je eisprong te ontdekken, niet alle vrouwen voelen het. Dan kun je idd vanaf de eerste dag van je mentruatie beginnen met tempen. Als je dit een paar maanden doet weet je wanneer bij, mits je cyclus regelmatig is, wanneer bij jou je eisprong plaats vindt. Ook kun je zien aan een temp daling dat je eitje er snel gaat aankomen..

heb je al gekeken bij topic Temperaturen

3. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik heb vorige maand voor het eerst een hele cyclus getempt en kwam er achter dat mijn ei later kwam dan dat ik had verwacht.
    ik temp deze maand alweer sinds dag 1 en ben benieuwd of me ei dan weer later is

4. Niet meer actief

hallo

dus je temp daalt dus al je eisprong komt. ik dacht dus dat hij steeg, vandaar dat ik niet begreep dat er stond, je temp stijgt 2 dagen na de eisprong.

mijn cyclus is niet regelmatig, de ene keer 29 de andere keer 25 en een keer 31

groetjes

5. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Ja je hebt eerst een dip en dan gaat hij stijgen..

Deel Deze Pagina