graag jullie advies!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door joseetje26, 11 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    hallo meiden, even een vraagje,
    ik werk onregelmatig en moet als ik een dagdienst heb om 7 uur beginnen, ik word dan wakker door mijn wekker ( ben dan nog in de slaapmodus ) en temp dan meteen, als ik dus om deze tijd temp is het veelal netjes dezelfde temperatuur, als ik dus een avonddienst heb en uit mezelf wakker word ( vaak tussen 9 en 10 uur) en meteen temp ligt mijn temp tot wel 0,5 graden hoger door die onregelmatige werktijden gaat mijn temperatuurcurve dus op en neer naar gelang ik een avond of dagdienst heb (snappen jullie het nog hahahaha) hoe moet ik hier in vredesnaam iets uit aflezen op die manier!?/ :(

moet ik dan iedere dag de wekker gaan zetten om te tempen? zie ik eigelijk niet zo zitten als ik tot 11 uur heb gewerkt, zijn er meer meiden die dit probleem hebben?

groetjes jose

2. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hoi Joseetje

Het is inderdaad lastig, maar je moet echt elke dag de wekker zetten. Zoals je al zegt veranderd je temperatuur hoe later je temperatuurt, dus dan heb je geen zekerheid.
    Wat ik doe is elke dag 7 uur de wekker zetten, en als ik vrij ben dan slaap ik daarna weer verder.

Groetjes Dayenne

3. ik ken het probleem ik werk in de zorg en heb ook onregelmatige diensten. maar toch zet ik ook als ik vrij ben mn wekker. anders klopt je kaartje gewoon weg niet... en ik ben totaal geen ochtendmens, maar je je moet er wat voor over hebben he hahaha

liefs marieke

4. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Ik deed het eerst ook niet maar als je een duidelijke grafiek wilt zul je toch echt de wekker moeten zetten.
    Als je dat 2-3 maanden doet weet je een beetje hoe je cyclus is en kan je wel weer tempen als je wakker wordt.
    Succes

Deel Deze Pagina