Kans opgegeven?!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Help85, 20 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    He meiden graag even jullie ervaring...

Dit is mijn 3e ronde clomid en eindelijk de dosering die aanslaat 150mg, dus ik ben al blij met een EI. Mijn 2e ei in jaar 11 maanden, dus begin is er :)

Ik had een heel mooi kaartje en mijn progesteronwaarde was eergister gemeten op 71, dus er heeft een eisprong plaatsgevonden.

Echter vanmorgen is mijn temp gedaald. Is dit echt al het einde? Of is er nog een iniminie kans dat die nog niet verder gaat dalen. Uiteraard weet ik dat er niet meer op zit dan wachten, maar hoor graag hoopvolle verhalen dat mijn LF in ieder geval iets langer nog kan duren.

2. mamalap

mamalap Niet meer actief

Haha je zegt het eigenlijk zelf al het kan allebei de kanten nog op bij 10 dpo :p :D
    Helaas even afwachten dus.....

3. roodwit

roodwit Niet meer actief

Ik had in juli toen ik zwanger werd een flinke dip op 9 en 10 dpo... Dacht toen echt dat het voorbij was maar een dag later was mijn temperatuur weer hoger en was ik zwanger.. :) je kunt dus nog hoop hebben hoor. . Zie ook niet echt een flinke daling in je kaartje :) succes!

4. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Wat fijn, eindelijk een ei! Een prachtige progesteronwaarde ook, dus een goede eisprong.
    Bij mijn eerste zwangerschap had ik een waarde van 94. Een dag voor nod een flinke tempdaling, waardoor ik de moed al opgaf, maar de dag erna toch weer hoog en positief getest. Het zegt eigenlijk nog niet veel. Het kan nog alle kanten op.

5. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Jullie hebben me weer wat hoop gegeven, zo spannend allemaal. En tuurlijk realiseer ik me ook dat bij 1 ei niet gelijk raak is, maar je hoopt het zo! :) duimen dus maar morgenochrend

6. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Temp was redelijk gelijk gebleven, was alleen zo dom om met early test te doen op 11 dpo natuurlijk negatief.. Haha

7. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik duim voor je!

8. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    En toen kelderde je temp ineens flink :( Volgende ronde hopelijk een betere afloop!

9. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Ja helaas wel idd :( overmorgen maar weer starten met de hormonen. Nieuwe NOD op 1e kerst dag wie weet dan mooi cadeautje :)

Deel Deze Pagina