gisteravond was marinte erg onrustig, veel jengelen en niet echt willen slapen. ik had haar voor de zekerheid getemperatuurd en was 37,5 vanmorgen om 7 uur was die 37.2 en nu om 11uur 37.8. huisarts zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken nog. doe dat dus dan ook maar niet. maar nu zouden we vandaag gaan winkelen. wel of niet doen maar? wat zouden jullie doen? ze drinkt en plast verder goed en is nu trouwens weer gewoon rustig ( lees slaapt ) oh ja ik heb weleens gehoord van een 8 weken sprong? heeft dat er soms iets mee te maken?
37,8 valt nog wel mee. Net even te warm in bed, en het is zo iets hoger. maar het kan net zo goed een virusje of iets anders zijn. Maar met winkelen zou ik wel zorgen dat je naar huis kan mocht de temperatuur hoger worden. Het is toch lastig om de kleintjes goed aan te kleden met temperatuur in de winkel en buiten.
heb net nog even met me moeder over gehad. die zou meegaan maar hebben besloten lekker thuis te blijven. geen lekker weer vandaag... als de zon nu nog scheen zou het nog anders zijn.
Verstandig... sowieso kunnen die kleintjes als ze niet helemaal lekker zijn, erg gemakkelijk overprikkeld raken. Wel lekker als ze dan nu gewoon lekker thuis kan zijn. En 't is idd smerig weer...
ja idd zo dacht ik ook. in de auto, uit de auto in de wagen enz... maar ja dacht misschien ben ik wel gelijk weer te overbezorgd
Zou ik niet denken hoor... Ik bedoel: als je nou weg moest, zou ik het er ook weer niet om laten, maar 't is ook wel weer zo lekker als ze niet helemaal fit zijn, dat je gewoon rustig thuis bent,