hai ilja wij zijn ontzettend aan het rommelen met mijn zoontje van 3,5 maand. nu hou ik de laatste weken zijn temperatuur goed bij omdat hij heel erg aan de diarree was. (8dgn 14 luiers op n dag) toen had hij steeds verhoging. nu is de diarree al een week over, ontlasting is op kweek gezet maar neits uitgekomen, maar blijft toch een temp van 37.7 houden. nu dus ongeveer al 2 weken. ik weet eigenlijk niet of ik hier wat mee moet. mij lijkt dat er dan nog iets moet zijn anders heeft een baby niet zolang verhoging toch? zou ik hier dan weer mee naar de huisarts moeten?
Ik zou het inderdaad even met je HA overleggen. 37.7 is iets verhoogd en somige kindjes zitten altijd iets hoog net als dat sommige kindjes soms altijd 36.4 hebben. Overleggen kan nooit kwaad. Ilja
maar 37.0 is normaal toch? hij voelt ook altijd heel heet aan, maar ja wat je zegt hij kan ook warmbloedig zijn. als t maar geen kwaad kan op lange termijn daar gaat t me om.gister had ie 38,5 maar verder geen andere klachten ofzo
37.0 is een gemiddelde dat moet je niet vergeten. Echter 38,5 is wel "te" hoog. Misschien kan je een keer zijn bloed laten onderzoeken of de ontstekingswaarden te hoog zijn. Dit omdat je zegt dat hij al langer wat aan de hoge kant zit. ilja