Geen temperatuur verhoging en toch zwanger?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by prima, Jun 4, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. prima

prima Bekend lid

Jan 13, 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    Zijn er meiden die geen temperatuurverhoging hadden en wel zwanger bleken te zijn? Ik ben sinds kort ook bezig met tempen en weet dat je over het algemeen 0,5 graad hogere temp hebt maar ik vroeg me af of het wel eens voorkomt dat je temp niet stijgt.

2. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,181
    0
    0
    Tilburg
    Als je temp tijdens je cyclus helemaal niet gestegen is, heb je kans dat je zelfs niet eens een eisprong hebt gehad.

3. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

Feb 12, 2007
    2,777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    ik moet nu gaan tempen van de arts en vindt het z'n onzin dat tempen.
    voorbeeld:
    tempt:36,4-36,5-36,4 en toen opeens 37,4.....zou je denken eisprong? nou nee hoor komt gewoon door dat warme weer lag in mijn bed weg tedrijven en volgende dag weer 36,5........en over een paar dagen heb ik het weer warm s'morgens en dan heb ik weer 37,4 .......schiet toch niet op zo?

4. poeizie

poeizie Actief lid

Apr 19, 2006
    166
    0
    0
    beveiligins beambte
    Almere
    het lijkt allemaal een beetje onzin
    maar het heeft toch degelijk wel zin hoor
    met het warme weer word het wat moeilijker
    maar toch zal er een bepaald patroon in komen
    je kan op dit soort dagen van warm weer een aantekening maken op je temp kaart
    dan houden ze daar rekening mee bij de berekening.

toen ik zwanger raakte heb ik wel degelijk een 2de stijging gehad
    had eerst na mijn eisprong een kleine daling van 0,2 en hierna begon het in ene weer te stijgen
    ergens had ik al een raar voorgevoel dat het wel eens raak kon zijn maar toen ook nog eens mijn temp weer begon te stijgen ging mijn hart sneller slaan
    en dan is wachten tot 5 dagen overtijd lang hoor :)

5. prima

prima Bekend lid

Jan 13, 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    Hallo allemaal,
    Bedankt voor jullie reacties. Ik weet idd dat de kans op een eisprong héél erg klein is als je temp laag blijft. Ik denk dat ik deze cyclus ook geen eisprong heb gehad. Balen! Maar ik ga vol goede moed weer een nieuwe ronde in.
    Ik was verder gewoon nieuwsgierig of het wel eens gebeurd is dat iemand zwanger was (en dus stiekem wel een eisprong had gehad) zonder tempstijging. Lijkt me dan een uitzondering op de regel maar je weet het niet toch?

6. Balou

Balou Fanatiek lid

Mar 27, 2007
    2,320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Mijn temp stijgt alleen een paar dagen voor mijn NOD, later zakt hij weer. Ik ben van dat tempen niet veel wijzer geworden.

7. belga

belga Lid

May 16, 2007
    41
    0
    0
    verpleegkundige/planner
    Landgraaf
    mijn temp was gewoon hetzelfde en ben nu zwanger. hen af en toe het gevoel dat temp hoger is maar na tempen blijkt hij gewoon 35,6.

Share This Page