Ik ben werkelijk niet vooruit te branden.. Steeds last van vlagen koppijn en echt extreme moeheid..dus niet gewoon een beetje moe, maar echt heel erg moe alsof ik 2 marathons heb gelopen vannacht... Wie heeft hier nog meer last van?
Heej, Ja hier ook heel erg moe, zou als ik mocht de hele dag ik bed liggen. Het stomme is dat ik snachts slecht slaap word van ieder geluidje wakker. Maar als ik eenmaal uit mn bed ben dan gaat het wel weer even totdat ik op de bank ga liggen. Ik hoop dat dit snel over gaat. Succes!
Hier netzo. Ook moe de hele tijd en heb de neiging om op bed te liggen. Helaas lijkt die moeheid 's nachts te verdwijnen want dan slaap ik slecht.
Ik ben ook supermoe. 's Nachts slaap ik ook slecht omdat ik om de 2a3uur moet plassen. Als ik op zo'n dag als vandaag niks hoef te doen slaap ik eerst uit tot 11 uur. Tegen een uur of 5 lig ik weer even anderhalf uur te slapen totdat ik moet koken. Voel me net een oud vrouwtje. En het huis dat ziet er nu uit joh! Totaal geen energie om iets te doen. Nu maar hopen dat er niet onverwacht iemand voor de deur staat. Hihi.
vreselijk ben echt doodop overdag. snachts slaap ik ook maar wordt elke nacht om een uur of 5 wakker, misselijk en niet lekker.
Even doorbijten..het wordt minder naarmate de zwangerschap vordert. Denk erom om goed water te drinken, dat helpt vaak tegen de hoofdpijn.
Hier ook, moe moe en nog eens moe, kan de hele dag wel slapen. Ik ga s`avonds om 8 uur naar bed, en ben er vervolgens s`ochtends niet uit te slaan.
Heel herkenbaar! Heb vorige week 2 dagen vrij gehad om even bij te komen. Ga expres niet te vroeg naar bed want 's nachts lig ik veel wakker. Het gaat over, hoor ik van alle kanten!
Ik sport normaal ook 3 a 4 keer in de week! Deze week ben ik nog maar 1 keer geweest...ik voel me net zo lui! Gisteren zelfs weer naar bed gegaan nadat ik mijn dochter naar school had gebracht
ik heb dit ook gehad van week 8 tot 14 wk. lag elke avond om 8.30 in bed en dit haalde ik met moeite en om 7 uur ging me wekker weer om te gaan werken. op het werk viel ik bijna lopend in slaap en vind het erg zwaar worden. zodra ik thuis kwam ging ik nog even slapen van 5 tot 7 en daarna dus eten en weer naar bed. nu begint het weer langzaam terug te komen maar ik hoop toch echt dat het niet meer zo erg gaat worden als in het begin.
Ik weet nog maar goed een dag dat ik zwanger ben, maar ben ook ontzettend moe. Vooral als ik net m'n bed uitkom! Dat is helaas vaal al om 6.30 omdat mijn zoontje van twee dan al wakker is. En dan heb ik het nog niet over keren dat ik 's nachts eruit moet voor hem. Was nl. de afgelopen nacht wel zeven keer Geen wonder dus dat ik moe ben! Kon er trouwens voordat ik zwanger was erg goed tegen om zo vaak 's nachts eruit te gaan. Ook dat went!
ik ben ook zo ontzettend moe! Rond 12 uur heb ik het al helemaal gehad en het is iedere dag weer zwaar om de dag goed af te ronden. Vroeg naar bed en de volgende dag begint het weer opnieuw. Je moet er wat voor over hebben hé
Yup.... het begint nu al.. en vandaag mag ik van 2 tot 12uur 's avonds werken. Ik heb geen idee hoe ik de dag door ga komen...
Hi allemaal. Nou hier ook, niet misselijk gelukkig (nog) maar zo ongelofelijk moe moe moe. Bij vlagen dan wel maar rond een uur of 4 stort ik in. En s'nachts licht slapen he... pff.. Gisteren viel ik bijna in slaap boven een frietje in de snackbar hahaha Charity
Het leuke vind ik wel dat ik er onwijs van geniet Vanmiddag ook wezen stofzuigen en de was doen. Kreeg pijn in mijn onderrug en ik werd bekaf. Dus op de bank en uitrusten Kan het niet echt uitleggen maar ik geniet van al die kwaaltjes.
Ik ben er nu ook nog eens ziek bij geworden Loop neus, hoofdpijn, spierpijn beetje koorts.. Nu ben ik helemaal bek af!
Ja hier nog iemand die super moe is. Als ik opsta ben ik twee uur daarna alweer super moe. Ik hoop dat het snel over gaat!