Centerparcs Sandur - ledikantje

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Angebvt, May 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hallo allemaal,

Wij gaan een weekje naar centerparcs Sandur in Emmen.
    Mijn zoontje is nu 1 jaar en 8 maanden oud en slaapt altijd in een ledikantje. Hebben ze daar ook ledikantjes?

Liefs, Angela

2. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

May 21, 2011
    2,278
    1
    0
    Het beste kan je even naar het park zelf bellen (dus niet naar de centrale klantenservice). Vraag ook of er een fatsoenlijk matras in zit en of het een echt ledikant is of een campingbedje. In het campingbedje zit vaak alleen een heel dun matrasje.

Ik ben wel eens in een center parcs geweest en daar hadden ze een echt ledikantje met een fatsoenlijk matrasje erin. Weet alleen niet of dat overal zo is.

3. Andela

Andela Actief lid

Mar 21, 2014
    379
    0
    16
    Wij zijn in februari in Sandur geweest en hadden een houten ledikanten met plastic matras..

Ons mannetje was toen nog zo klein dat hij in de kinderwagenbak sliep maar het 1,5 Jr oude dochtertje van vrienden heeft in hun campingbedje geslapen in hygiëne.

4. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

Feb 17, 2011
    2,665
    8
    38
    In het algemeen heeft centerparcs altijd bedjes.. Maar ik zou zelf voor een campimgbedje gaan voor de hygiene.

5. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,194
    16,526
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Wij zijn vorig jaar in Sandur geweest en daar staan mooie houten ledikantjes en inderdaad een matras met plastic hoes.
    Wij hadden wel het matrasje van het campingbedje meegenomen en er bovenop gelegd want anders wordt het zo broeierig.

6. Purk

Purk Fanatiek lid

Nov 19, 2013
    3,189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier twee keer in zo'n park geweest, niet in Sandur, maar die matrasjes vond ik niet heel prettig. Wij hadden een matrasje voor een campingbedje mee en hebben die in het ledikantje gelegd.

7. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

Jun 5, 2011
    5,097
    503
    113
    Wij zijn afgelopen maart/april in Parc Sandur geweest.
    Houten ledikantje met plastic matras.
    Onze dochter heeft er prima opgeslapen:)

8. Ik had gisteren gebeld en zij zeiden dat er wel een ledikantje is.
    Ik neem sowieso zijn eigen matrasje mee.

9. PBA

PBA Bekend lid

Feb 22, 2010
    711
    0
    16
    Voor mijn eigen gevoel had ik zelf meegenomen. Had toen ook een extra matras meegenomen die hij had bij mijn schoonouders als hij daar sliep.

10. Nenanena

Nenanena Actief lid

Jun 5, 2011
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had bij een ander cp een handdoek tussen het matras en eigen meegenomen molton gedaan. Ook ivm broeien.
    Hygiënisch doekje over het matrasje heen halen, en schoon is ie. Beter als die gore gewone matrasjes met vlekken ....

11. bedankt allemaal. wij zijn er nu. we hebben een houten ledikantje met plasticachtig matrasje. heb er ons eigen campingmatrasje op gelegd. gaat prima zo! :)

Share This Page