zijn er nog veel mensen waarbij de puregon niet vergoed wordt. Ik wil dit graag weten omdat ik zelf niet zo'n groot pakket van de zorgverzekering heb en bij mij wel alles wordt vergoed.
Hier word alles vergoed wij hebben basis parket. Utragestan en spuitjes eigen bijdrage. Utra 7,50 en spuitjes 4.50
Puregon komt uit het basispakket. Je hoeft dus zelfs niets te betalen. (Enkel je jaarlijkse eigen risico). Pas na een eventuele 3e IVF-poging (maar dat duurt vast nog lang en is hopelijk helemaal niet nodig) is de koek op en moet je zelf gaan betalen voor je behandeling.
ik krijg ook alles vergoed op enkele eigen bijdrages na. Ik heb ook een basisverzekering. Er staat vaak in de voorwaarden wel dat IVF (en dus ook ICSI) 3 pogingen wordt vergoed in het basispakket, dat betekend dus dat alle medicatie en ingrepen worden vergoed. Ik betaal idd wel al het eigen risico.. maar aangezien het zulke hoge kosten zijn vind ik dat niet meer dan logisch.
Hier ook altijd alles vergoed bij de 3 pogingen. Mochten wij zelf nog een poging ondernemen zijn de kosten wel voor ons zelf
nijntje er zijn zeker meiden die met hun 4e bezig zijn maar ken ook iemand die al op poging 8 zit.. de kosten na de 3e zijn zeker voor jullie zelf.. in 2013 willen ze nog maar 1 poging gaan vergoeden..