Verhoogd gamma-gt man

Discussie in 'De lounge' gestart door Juffie26, 14 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik denk dat de enige optie de laatste is....wat de huisarts ook zegt ik twijfel toch....ik heb teveel meegemaakt helaas

2. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Zouden jullie je dan geen zorgen maken? Oprechte vraag

3. Lilium

Lilium Niet meer actief

Ik weet niet wat het is, maar als ik overal lees dat het een verhoogde waarde kan zijn, zonder enige oorzaak en vrij onschuldig .. kan ik me er denk ik wel redelijk overheen zetten.

Je zit jezelf nu alleen maar gek te maken. Als het echt zorgwekkend was, werden ze echt wel verder gaan onderzoeken.

Laat het los. Je kunt er nu toch niets aan veranderen. En zo wel, doe dat dan.

4. Nescio

Nescio Niet meer actief

Als jij je zorgen maakt zou ik dit toch met de huisarts bespreken.

Hoe is je man er zelf onder?

5. Bootcamp babe

Bootcamp babe Niet meer actief

Nee. Ik zou me geen zorgen maken. Geïsoleerd licht verhoogd gammaGT is zo aspecifiek dat ik daar werkelijk geen enkele zorg om zou hebben. Zie het dagelijks voorbij komen en sla er geen acht op. Als ik jou was, zou ik wat aan je angst(en) doen. Niet vervelend bedoeld.

Mar18 en Another vinden dit leuk.
  6. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Niet vervelend opgevat maar dat is niet nodig. Ik functioneer verder prima het beïnvloeden totaal mijn dagelijks leven niet ik maak me gewoon snel zorgen om dit soort dingen, dat komt vanuit het verleden. Enige wat mij dan helpt is even ventileren links en rechts en dan sta ik weer met beide voetjes op de grond en Door. Na het overlijden van mijn schoonbroer en andere "vervelende" dingen meegemaakt is dit nog echt niets vergeleken met toen ;)

Wat ik me wel nog afvroeg ik kan daar uiteraard de huisarts voor bellen maar wellicht weet iemand hier ook een antwoord. De huisarts heeft het niet specifiek benoemd maar komende zaterdag hebben we een feest mag mijn man dan een biertje drinken met zijn vrienden of beter van niet?

7. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Goed eigenlijk ook wel beetje zo van "goh waar komt dit vandaan" maar verder maakt hij zich niet (zichtbaar) druk erom.

Deel Deze Pagina