Wij gaan nu ook iui proberen. Ze hadden het bij ons over 15% kans per iui, die dan wel elke cyclus wat hoger wordt.
Ik heb ook gehoord/gelezen dat iui 10-15% kans van slagen heeft, terwijl het op de natuurlijke manier (als alles in orde is naturlijk!) 20% is. Bij iui heb je blijkbaar de meeste kans van poging 3-6, waarom dat juist is weet ik eigenlijk niet. Ik ben niet helemaal zeker of het je kansen op een zwangerschap wel verhoogd, toch zeker niet als alles in orde blijkt. De zaadjes zijn dan al wel op de juiste plaats, maar of er een bevruchting plaats vindt is altijd nog maar de vraag! En als de zaadjes gewoon in orde zijn, zullen ze vanzelf ook wel op die plaats geraken! Veel succes gewenst in ieder geval!
Succes Logan, pff jullie zijn ook al lang bezig.. Hoop dat de iui je gaat helpen! Dora, ja van die kansen had ik ook ergens gelezen, maar als de man wel Goed zaad heeft en de vrouw verder ook niks heeft waardoor het tegenhoud dan zijn de kansen weer hoger geloof ik. Maarja je leest ook overal weer wat anders. Daarom was ik ook nieuwsgierig naar de evaringen hier! Bedankt jullie ook! Je kan morgen testen zie ik, wat spannend.. Hopen op 2 streepjes!!
Bij ons zou ook alles goed zijn maar ik raakte maar niet zwanger. De 2e IUI poging met gebruik van fostimon en pregnyl was het nu raak. Dus ik zou volmondig JA op je vraag wille beantwoorden
Helaas hier geen succes verhaal, na 6 lui pogingen waren wij nog niet zwanger. Ik heb zelf PSOC en het zaad van mijn vriend was prima in orde. Vorig jaar Juni eerste IVF gedaan en nu zwanger van ons eerste wondertje. Succes met de behandelingen.
Ik heb wel een succesverhaal! Bij de eerste ruim 2 jaar zelf geprobeerd, vervolgens bij IUI 2 zwanger! En nu hebben we direct weer IUI gedaan en meteen raak! Soms is het inderdaad net wat je nodig hebt, maar er is tegen ons ook gezegd, in het ziekenhuis, dat je inderdaad via de natuurlijke weg meer kans hebt. Heel veel succes met de behandelingen!
Wij zouden op de natuurlijke manier een kans van 10% hebben en met iui 12%, dus maar 2 % meer. Het is geloof ik ook afhankelijk van je leeftijd, al eerder zwanger geweest, kwaliteit sperma enz. Wij hebben al een kindje van 4jaar die spontaan is gemaakt 😉, dus het blijft hier een raadsel waarom het na dik 2jr nog steeds niet is gelukt. Overigens gaan we nu voor de 4e iui, waarvan we het zien als de 2e keer hoor (eerste twee keer kansloos ivm zeer slechte kwaliteit vh sperma) . Mijn vertrouwen wisselt. Alles wordt wel heel nauwkeurig getimed, dus wie weet.... Net dat extra zetje...?
Lola, happy en holadiee gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ze hebben vandaag overleg gehad dus ik hoor het morgen.. Maar vrees dat het niet iui gaat worden maar duim nog steeds voor mezelf hihi Nvbr, ik ga hopen op dat extra zetje! En wat mooi een spontaan wonder! Wonderen zijn idd de wereld nog niet uit alleen ik heb geen eisprong van mezelf dus die kans is bij mij heeeeel klein. Dan moet ik een spontaan ei en spontane zwangerschap krijgen Ik ben 24 en ml had 157 miljoen zaadcellen dus dat was ook goed. Het probleem is dus mijn pco..
Bedoel je trouwens pco? Of is psoc iets anders..? Sorry en is er uiteindelijk nog een verklaring voor gevonden waarom iui niet lukte en ivf wel?
Ik wou toch hier nog even melden dat ik geen iui mocht doen. Dus ik had er geen vertrouwen in. Ik dacht ook echt dat ik ongi ging worden, maar ik ben zwanger!! Eindelijk na 2 jaar. Ik kan het nog steeds niet geloven