Innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lindaaaaaaa, 2 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindaaaaaaa

29 mei 2017
    20
    1
    3
    Vrouw
    Hey dames,

Naar aanleiding van een topic van iemand anders besloot ik even m'n eigen te maken.
    Ik hoop dat jullie hier antwoord op hebben.

Ik heb 27 mei m'n eisprong gehad waarschijnlijk en 26 mei gemeenschap gehad. Sinds 28 mei voel ik ook allemaal kleine lichtje steekjes van nog geen seconde in m'n eierstokken en baarmoeder. Zou dit de innesteling
    kunnen zijn? Ik voel ze nu ook heel lichtjes

Ik heb ook last van witte afscheiding. Maar het andere moment kan het ook waterig/melkachtig zijn :s het heeft een zure geur maar het is geen schimmelinfectie, want die zou ik meteen herkennen.

Verder heb ik last van zulke vreetbuien niet normaal! Heb vandaag bv 5 croissantjes, 2 zakken snoep en 2 pakken koekjes op en nog rammel ik! Heb vanmorgen wel getest maar het tweede streepje was niet verschenen (best vroeg aangezien we nu 6 dagen verder zijn) wat denken jullie?

2. manaolana

manaolana Niet meer actief

Hoe heb je je eisprong vastgesteld? Omdat je het hebt over waarschijnlijk.

Heb je ovulatietesten gedaan of getemperatuurd?

De meeste vrouwen merken overigens niets van een innesteling.

3. Lindaaaaaaa

29 mei 2017
    20
    1
    3
    Vrouw
    Ja ik had een ovulatietest gedaan

4. manaolana

En wanneer was die positief?

5. Lindaaaaaaa

29 mei 2017
    20
    1
    3
    Vrouw
    Dat weet ik niet meer precies, volgens mij de 26ste al

6. manaolana

Dan is je eisprong de 27 of 28 geweest waarschijnlijk want je ei springt in principe 24-48 uur na de lh-piek.

De kans dat de klachten/kwaaltjes die je nu ervaart van een zwangerschap zijn is dus vrijwel nihil en het is echt te vroeg voor een zwangerschapstest.

Hopelijk test je over ruim een week alsnog positief!

7. manaolana

Ik lees net in je andere topic dit...

Weet je wel zeker dat je een positieve ovulatietest hebt gehad...? Heb je er 1 gedaan of meerdere. Een ovulatietest is pas positief als allebei de streepjes even donker zijn hè.

8. Lindaaaaaaa

29 mei 2017
    20
    1
    3
    Vrouw

Ja klopt, ik heb er 3 gedaan en op de dag dat het tweede streepje even donker was heb ik m gedaan!

9. Mariposa1986

Mariposa1986 Bekend lid

22 apr 2015
    545
    481
    63
    Vrouw
    Tilburg
    Dit is heel erg makkelijk gezegd maar probeer er niet teveel op te focussen. Je denkt 27mei je eisprong gehad te hebben en vanaf 28 voel je steekjes in je baarmoeder. Het is onmogelijk dat je na 1 dag al een innesteling hebt.

Stel dat je veronderstelling klopt dan zou je nu op 6dpo zitten. Het zou kunnen dat er een innesteling bezig is, maar om hier al dusdanige symptomen van te krijgen die jij omschrijft, lijkt me erg onwaarschijnlijk. Deze moeten dan echt door Hcg veroorzaakt worden wat zou betekenen dat je een positieve zw test zou moeten hebben.

Hoop dat je over een kleine week wellicht wel een positieve test mag hebben maar voor nu is het even rustig afwachten.

10. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Innesteling vindt plaats tussen dag 5-10 na je eisprong. 26 mei positieve test is gemakshalve 28 mei je eisprong. 29 mei is 1 dpo. Je zit nu op dag 5 .
    Steekjes de kunnen ook de laatste groeispurt zijn van je eicellen

11. manaolana

Oké. Nou ja ik kan het niet helemaal precies meer volgen dan maar zal vast aan mij liggen ;).

Ik sluit me verder wel aan bij @Mariposa1986. Ik zou proberen niet zo te focussen op kwaaltjes en symptomen. Wat je beter kunt doen is een app downloaden en daarin je cyclus bij houden dus aangegeven wanneer je een positieve ovulatietest hebt en wanneer je ongesteld bent enzo. Dat geeft mooi inzicht in je cyclus (overigens dan weer niet uitgaan van de eisprong die die app berekent want dat gaat uit van gemiddelden en is onbetrouwbaar :D).

Ben je trouwens al lang van de (hormonale) anticonceptie af?

Deel Deze Pagina