jullie mening

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door MoOnLiGhTtt, 8 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    ik had men vraag al gesteld in het nub topic maar krijg daar weinig reactie daarom open ik maar even een aparte topic.
    ik heb op 12w1d een echo gehad en ik kan duidelijk een nub zien en zelf denk ik dat dit meer op een meisje lijkt maar ken er niet zoveel van daarom vraag ik jullie mening. alvast bedankt

DSC00340.jpg

2. Aliyah

Aliyah Lid

6 okt 2013
    74
    0
    0
    Nagelstyliste
    Belgiƫ limburg
    Ik ben geen kenner,maar ik denk een jongen, zie precies tussen die beentjes iets omhoog wijzen! Maar ik zeg het, mijn mening is echt een gok! ;) Heb mijn echo er ook eens opgezet, eerst zeggen ze allemaal meisje, paar weken later nog eens dezelfde echo erop gezet zeggen er een paar van diezelfde jongen! :( Laat je niet gek maken,.... Je kan de echo ook op in gender zetten,maar daar word nauwelijks op gereageerd! Sterkte met geduld te hebben tot de 20 weken echo! :D

3. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Misschien een pretecho plannen??Als je vind dat de 20 weken echo echt nog te lang duurt, wij hadden er een gepland met 16+4 bij Jan Koning en die had het goed.
    Wij wilden het ook perse weten en nu met deze termijn en je echo is het puur gokken.

4. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Het nogmaals plaatsen van een bericht is niet toegestaan. Je kan wel opnieuw aandacht vragen voor je bericht in het NUB topic.
    Deze doe ik dicht.

Deel Deze Pagina