Hoe het gaat, ben gebroken! Doet minimaal net zo veel pijn als toen mama overleed.. Hoop dat er ons ooit wel een gezond kindje gegund wordt!
Oh poppetje, wat afschuwelijk dat je ook al je moeder moet missen. En dat op jouw leeftijd (ik ga er even vanuit dat 77 jouw 'bouwjaar' is). En als ik jouw banner lees, dan is deze zwangerschap ook niet zomaar ontstaan, of wel? Jeetje, zo'n uitslag is altijd verschrikkelijk en veel te hard, maar als je er zoveel voor hebt gedaan, dan is het extra hard. Ik hoop met je mee dat jullie snel een kindje in de armen hebben.
Ach meis, wat vreselijk.....heb er even geen woorden voor,wil jullie ontzettend veel sterkte wensen....dikke knuffel
Poppetje, ik wil je veel sterkte wensen, ik zie dat de datum gepland is. Ik snap je gevoelens. Twee jaar geleden heb ik ook afscheid moeten nemen van mijn dochter bij 23wkn. Zoiets gun je niemand. Jullie hebben daar ook al een heel traject voor gehad. Ben je eindelijk zwanger moet je weer afscheid nemen van je kindje, verschrikkelijk. Daar zijn geen woorden voor...
De uitslag is binnen. Alles is helemaal goed! Ben zoooo opgelucht! Bedankt voor jullie lieve berichtjes!
Nogmaals proficiat!!! Echt zo onwijs super. Ondanks dat ik je niet ken, bleef je deze week in mijn gedachten. Geniet van je verdere zwangerschap en veel plezier straks met je meisje.