Verhoogd risico na combinatietest... verder testen?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Rozanna, 13 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Hoe het gaat, ben gebroken! Doet minimaal net zo veel pijn als toen mama overleed.. Hoop dat er ons ooit wel een gezond kindje gegund wordt!

2. Elvis

Elvis Bekend lid

31 okt 2013
    826
    1
    16
    NULL
    NULL
    Oh poppetje, wat afschuwelijk dat je ook al je moeder moet missen. En dat op jouw leeftijd (ik ga er even vanuit dat 77 jouw 'bouwjaar' is).

En als ik jouw banner lees, dan is deze zwangerschap ook niet zomaar ontstaan, of wel? Jeetje, zo'n uitslag is altijd verschrikkelijk en veel te hard, maar als je er zoveel voor hebt gedaan, dan is het extra hard. Ik hoop met je mee dat jullie snel een kindje in de armen hebben.

3. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Ach meis, wat vreselijk.....heb er even geen woorden voor,wil jullie ontzettend veel sterkte wensen....dikke knuffel

4. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Poppetje, ik wil je veel sterkte wensen, ik zie dat de datum gepland is. Ik snap je gevoelens. Twee jaar geleden heb ik ook afscheid moeten nemen van mijn dochter bij 23wkn. Zoiets gun je niemand. Jullie hebben daar ook al een heel traject voor gehad. Ben je eindelijk zwanger moet je weer afscheid nemen van je kindje, verschrikkelijk. Daar zijn geen woorden voor...

5. Elvis

Elvis Bekend lid

31 okt 2013
    826
    1
    16
    NULL
    NULL
    Poppetje, sterkte maandag!

Chebu, heb je de uitslag al?

6. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    De uitslag is binnen. Alles is helemaal goed! Ben zoooo opgelucht! Bedankt voor jullie lieve berichtjes!

7. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Wat fijn!Gefeliciteerd en nu verder genieten he

8. Elvis

Elvis Bekend lid

31 okt 2013
    826
    1
    16
    NULL
    NULL
    Nogmaals proficiat!!! Echt zo onwijs super. Ondanks dat ik je niet ken, bleef je deze week in mijn gedachten. Geniet van je verdere zwangerschap en veel plezier straks met je meisje.

Deel Deze Pagina