zometeen groeiecho!

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by echtniet27, Nov 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. echtniet27

echtniet27 Niet meer actief

Hoi dames,

Om 15:15 heb ik een groeiecho. Ik ben opeens heel zenuwachtig. Denk de hele tijd wat als er iets niet goed is? Of als het geslacht toch veranderd is?

Ik weet waar Mn angst vandaan komt. Dit is onze 4e zwangerschap en het gaat goed maar ik blijf bang dat er toch nog iets slechts gaat gebeuren. Vooral nu we richting het einde gaan.

Ik weet dat dit stom is en het is niet zo dat ik de hele tijd denk dat het alsnog fout gaat maar met onderzoeken ben ik toch weer onzeker.

Ooh zo spannend!

2. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Over t geslacht heeeeeeel herkenbaar eigenlijk heb 2x te horen gekregen dat het een meisje is. . Had ik laatst een echo dacht ik een piemeltje te zien.. me vriend zei na afloop " die 3 strepen zaten er nog steeds, duidelijk een meid " toen d8 ik oooooo en gisteren na me ctg weer echo gehad en zag niks van een jochie dr bij zitten hahahaha wat kan je jezelf dan gek maken he :)

Nog even dan zijn we er hihi, succes straks en vooral genieten van je kindje! Liefs

Trouwens mijn buik is niet zo'n hele grote zwanger buik werd gisteren gezegd.. bij de zwangerschap van me oudste dochter was ik een stuk boller haha maar zij is geboren met 2655gram dus ben nu best bang dat t weer een uk word terwijl deze dame een week op voor loopt grrrrrrr :)

3. echtniet27

echtniet27 Niet meer actief

Echo gehad.

Ik heb teveel vruchtwater en ons kindje wordt nu al op 6 pond geschat. Waarschijnlijk heb ik zwangerschapsuiker.

Ik krijg een bloedtest en een echo in het ziekenhuis. Daarna een gesprek met een gynaecoloog.

Ik ben best wel bang over hoe het nu verder moet. Ik maak me zorgen en weet niet zo goed wat ik moet doen. Ik heb juist minder gegeten en gezonder. Heb geen alcohol gebruikt en ben gestopt met roken toen ik een positieve test in mn handen had.

En nog heb ik het gevoel dat ik iets niet goed heb gedaan. Ben er best verdrietig over.

Ik hoop dat alles goed blijft gaan met ons kindje.

Share This Page