deels voorliggende placenta

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door kleine Jantje, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleine Jantje

kleine Jantje Actief lid

13 okt 2006
    154
    0
    0
    We hebben gisteren de 20 weken echo gehad..mn placenta lijkt wel een klein slipje voor de baarmoedermond te liggen....
    de choscopiste zei dat idd de placenta zich omhoog kan trekken en dat als ik bloedverlies zou hebben me niet meteen heel veel zorgen hoefde te maken.

We moeten de 28 ste week terug voor nog een echo om te kijken hoe die dan ligt.
    Wat ik mij afvraag is stel dat het deeltje voor de uitgang blijft hangen.....moet je dan sowiezo in het ziekenhuis bevallen?
    En kun je wel op een normale manier bevallen als er een heel klein stukje placenta voorligt of kan/mag dat dan sowiezo niet.

Moet volgende week woensdag naar mn VK dus zal het daar ook bespreken maar ben nieuwschierig en wil niet teveel op internet speuren want denk dat ik dan veel ongelukkige verhalen vind.

PS: ik hoop maar die ie omhoog kruipt..ik hou niet van ziekenhuizen en een keizersnee met prikken..snijden e.d. is al helemaal niks voor mij....ik denk dat iemand me erheen moet sleuren en me een klap met de hamer moet geven :pale:

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    hoi kleine Jantje,

Tja ik moet je toch teleurstellen want als dat stukje voo rje baarmoeder mond blijft liggen dan word het waarschijnlijk een ziekenhuis en keizersnede verhaald.
    Ik ga voo rje duimen dat de placenta netje omhoor trekt, wat meestal zo is hoor!

Groetjes IMke

Deel Deze Pagina