Hoi iedereen, Ik was al een topic begonnen over mijn dwarsliggertje maar ik vraag me af of er meer mensen zijn die een dwarse baby hebben en die dit ook best wel pijnlijk vinden. M'n babytje zit van rib tot rib en soms probeert ie zich te strekken en dat begint hoe verder de zwangerschap vordert steeds pijnlijker te worden. Vooral een voet links die contant op dezelfde rib duwt geeft een aardig gekneusd gevoel. Voor m'n gevoel ligt de baby ook helemaal niet lekker en strekt die zich daarom steeds (even kijken of ie wat meer ruimte kan creeeren tussen m'n ribbenkast, gaat m niet lukken natuurlijk. Vind het zielig voor m'n mannetje. Of zou hij er totaal geen last van hebben? Ben zelfs bang om te dicht in m'n zusje in de buurt te komen omdat ze last heeft van hoest en ik me nu even niet kan voorstellen hoe ik moet hoesten, erg pijnlijk en lijkt me voor de baby nu ook zeker niet fijn. Iemand ervaring, alvast bedankt.
Ai dat is een pijnlijke houding van je beeb.. Maar kan je kindje rond deze termijn niet gewoon nog draaien in de houding dat hij het lekkerst ligt? Bedoel ms vindt hij deze houding wel fijn? Kindjes strekken veel hun beentjes he, ookals ze geboren zijn trappelen ze er op los. Lijkt me voor jou zelf het vervelendst. Je zou die vraag aan je verloskundige voor kunnen leggen, die weet dat in elk geval wel. Oh nee en niet verkouden worden nu, dat zou echt heel pijnlijk voor je worden zeg.