Morgen is het eindelijk zover en hebben wij de eerste echo, ben heel benieuwd of alles goed is en of we het hartje kunnen horen. Best spannend, ik heb er zo`n zin in. Nog meer mensen die morgen de eerste echo hebben? x goldy
spannend, is nog wel even geduld hebben.. Het lijkt dan nog zo ver weg he! Maar ik vond de weken op zich wel snel voorbij gaan!
Ja 7 jan lijkt zeker nog een eindje weg maar geduldig maar afwachten he dat is het enigste wat we kunnen doen
misschien een domme vraag maar op de brief van de VK staat een flesje nuchtere ochtendurine meebrengen. Nou moet ik de laatste tijd ook s`nachts eruit om te plassen. Moet ik die al opvangen dan of gewoon s`morgens, of maakt het niet uit??
Dankjewel! Het is om kwart voor 2. Ik zal daarna laten weten hoe het allemaal is gegaan.. spannend....
Veel plezier meid...ik hoop dat je een goede en mooie echo hebt ! Genieten hoor, het is zooooo n mooi moment om dat te zien en voor jezelf daarna zoveel echter !!!!
Ik had vandaag ook mijn eerste echo. Ik ben alleen niet zover als wat we dachten. Wij dachten ongeveer 11 weken, maar dit bleek 9 te zijn (Ik houd de menstruatie en eisprongen nooit bij namelijk). Maar dat is niet erg. Voor zover we konden zien gaat alles prima en het hartje klopt mooi. Ik ben 21 Juli 2010 uitgerekend.
Oooh Fijn dat alles goed is!! Bij ons is ook alles goed, een goed kloppend hartje, 4,5 cm groot en was al heel bewegelijk... lag met de armpjes en beentjes heel snel op en neer te bewegen, echt super mooi om te zien! Ik had zelf 10 weken + 2 dagen gerekend en de meting kwam uit op 10 weken + 5 dagen dus dat was ook goed in de buurt, we houden nu gewoon 10 weken + 2 dagen aan en dan is de uitgerekende datum 12 juli 2010. Ik probeer straks even de foto erop te zetten. Mijn scanner werkt op het moment niet mee dus dat ga ik nog even proberen!! Wij zijn echt heel blij dat alles goed is, nu kunnen we ECHT gaan genieten..