"Spierpijn" rechtsonder, 5 wk zwanger

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Christy79, 17 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Christy79

Christy79 Actief lid

14 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Goedemiddag!
    Na ruim 2 jaar mag ik jullie weer eens gezellig lastig gaan vallen met vragen :D
    Afgelopen weekend positief getest en nu heb ik volgende wk woensdag de 23 een vroege echo i.v.m. een verhoogd risico op een bbz. Dit komt omdat ik het syndroom van Asherman heb, mijn linker eileider helemaal dichtzit en recht iets beschadigd is door het weghalen van de verklevingen. Nu heb ik sinds vanochtend bij het opstaan steeds rechts onderin mijn buik het gevoel alsof ik een spiertje verrekt heb... en meteen slaat de angst uiteraard toe... Ik lig niet dubbel van de pijn, maar vervelend is het wel... en ook alleen als ik me beweeg, verder niet. Kan dit een aanwijzing zijn dat het vruchtje niet op de juiste plek zit of hoort dit er ook gewoon bij? Ik weet dat jullie ook niks kunnen uitsluiten hoor, vind het alleen een geruststellende gedachte dat er best meer vrouwen zijn die hier last van hebben.
    Alvast enorm bedankt!

Groetjes Christy

2. Christy79

Christy79 Actief lid

14 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Hoi! Ben ik nog een keertje :) Het trekt ook door naar de achterkant van mijn rechterbeen... alsof de hele spier vanuit buik naar lies, naar been trekt zeg maar... Even ter aanvullig... Maak me toch wel zorgen eigenlijk :(
    Groetjes

Deel Deze Pagina