Hoi Even m'n ei kwijt... Net ongesteld geworden! Balen! We gaan voor een tweede...al acht rondes....zucht... Even verdrietig nu... Gaat wel weer over. M'n meisje is twee en half. Ik vind het tijd voor een tweede....maar ja... Groetjes Donja
Ik dus ook :x:x, grrrr! Kon ook wel janken.. En ik had een supergoed gevoel deze ronde, ik was erg moe, soms duizelig, zere boobs maar ja, ik ben weer voor de gek gehouden door mn eigen lijf. Ons zoontje is nu ruim 3, en we zijn nu 6 rondes bezig voor een tweede. Ik heb nog niets te klagen als ik andere verhalen lees en bij mijn zoon duurde het 12 rondes maar toch, snap je teleurstelling heeeelemaal.. Maar goed, even uitjanken en hop, op naar de volgende ronde dan maar..
Hi dames, Wat balen zeg... Sterkte ermee weer. En hopen natuurlijk dat het dan volgende maand eindelijk zo mag zijn.
Even je hart luchten, is begrijpelijk. Het is ook zoooo balen om weer ongesteld te worden! Over een paar dagen kan je je vast weer 'opladen' voor de volgende ronde, met nieuwe kansen. Succes!
hier ook telkens ongesteld nu ronde 7 , elke keer wanneer je rood ziet ben je gewoon intens verdrietig ! , hele dikke knuffel!
Volhouden!!! Een aantal weken terug plaatste ook ik zulke berichten om mijn hart te luchten. Ik kreeg echt hele lieve reacties en na echt heel lang bezig te zijn geweest, zijn wij nu ook in verwachting. Geef de moed niet op! Dikke knuf!
Ik sluit me wars morgen hier ook weer aan . Meid heel veel sterkte geef jezelf 1 baal dag en ga erna er weer met volle moed tegen aan . Xx
Hallo, ik ben nieuw hier. Zag dit onderwerp. We zijn net begonnen met "klussen" . Erg spannend Allemaal. De eerste ronde is het niet gelukt. En al is het nog maar de eerste ronde, het is echt een teleurstelling. Stiekem hoop je nog dat het de innesteling is, maar laat me maar niet voor de gek houden, Succes iedereen en gefeliciteerd voor degene bij wie het gelukt is. Xx saar
Hier gisteren ook weer ongi geworden Was er heel verdrietig van. Dacht ook echt dat het gelukt was deze keer. We gaan nu ronde 11 in voor een 2de. Dochtertje zal dus zowiezo minstens 2.5 jaar ouder zijn en ik vind het dus ook dat er gerust een 2de mag komen. Vandaag zie ik het alweer wat positiever in. Blijven proberen he, nieuwe ronde nieuwe kansen en het gaat ons wel lukken!
Goedemorgen dames! Ik Denk dat bij mij de menstruatie is doorgebroken. Ik ben 14 januari gestopt met het gebruiken van de nuvaring,dus dit is mijn eerste cyclus zonder anticonceptie! Misschien een beetje een stomme vraag.. Maar hoe ziet een "echte" menstruatie eruit?? Echt helder rood bloed? Of.... Is dit bij iedereen verschillend? Bij mij is het nu best wel veel (vanmorgen toen ik uit bed ging.. meer dan een inlegkruisje bij het afvegen), donker rood?? En wat slijmerig (stolsels?) Liefs, Daan