*** ik ben net weer ongesteld worden!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Donja62, 6 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Donja62

Donja62 Actief lid

25 jul 2010
    303
    19
    18
    Hoi

Even m'n ei kwijt... Net ongesteld geworden! Balen!
    We gaan voor een tweede...al acht rondes....zucht...
    Even verdrietig nu...
    Gaat wel weer over.
    M'n meisje is twee en half. Ik vind het tijd voor een tweede....maar ja...

Groetjes

Donja

2. JackyiRo

JackyiRo Actief lid

23 mrt 2012
    218
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik dus ook :x:x, grrrr! Kon ook wel janken.. En ik had een supergoed gevoel deze ronde, ik was erg moe, soms duizelig, zere boobs maar ja, ik ben weer voor de gek gehouden door mn eigen lijf. Ons zoontje is nu ruim 3, en we zijn nu 6 rondes bezig voor een tweede. Ik heb nog niets te klagen als ik andere verhalen lees en bij mijn zoon duurde het 12 rondes maar toch, snap je teleurstelling heeeelemaal.. :(
    Maar goed, even uitjanken en hop, op naar de volgende ronde dan maar..

3. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    Hi dames,

Wat balen zeg... Sterkte ermee weer.
    En hopen natuurlijk dat het dan volgende maand eindelijk zo mag zijn.

4. Brabootje

Brabootje Actief lid

11 feb 2013
    395
    1
    18
    NULL
    Even je hart luchten, is begrijpelijk. Het is ook zoooo balen om weer ongesteld te worden!
    Over een paar dagen kan je je vast weer 'opladen' voor de volgende ronde, met nieuwe kansen.
    Succes!

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

He balen! Neem lekker chocola en dan weer vol goede moed de volgende ronde in:)

6. MamEllen

MamEllen Actief lid

18 sep 2013
    148
    0
    0
    He shit, wat een teleurstelling dan weer he! Bah! Sterkte, en wie weet volgende ronde...! Succes!

7. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    hier ook telkens ongesteld nu ronde 7 , elke keer wanneer je rood ziet ben je gewoon intens verdrietig ! , hele dikke knuffel!

8. Ikie

Ikie Actief lid

4 jun 2013
    187
    0
    0
    Limburg
    Volhouden!!! Een aantal weken terug plaatste ook ik zulke berichten om mijn hart te luchten. Ik kreeg echt hele lieve reacties en na echt heel lang bezig te zijn geweest, zijn wij nu ook in verwachting. Geef de moed niet op! Dikke knuf!

9. liza1991

liza1991 Bekend lid

14 mei 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    Ik sluit me wars morgen hier ook weer aan . Meid heel veel sterkte geef jezelf 1 baal dag en ga erna er weer met volle moed tegen aan . Xx

10. Saar7

Saar7 Nieuw lid

10 feb 2014
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo, ik ben nieuw hier. Zag dit onderwerp. We zijn net begonnen met "klussen" ;). Erg spannend Allemaal.
    De eerste ronde is het niet gelukt. En al is het nog maar de eerste ronde, het is echt een teleurstelling.
    Stiekem hoop je nog dat het de innesteling is, maar laat me maar niet voor de gek houden,
    Succes iedereen en gefeliciteerd voor degene bij wie het gelukt is.
    Xx saar

11. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    Hier gisteren ook weer ongi geworden :(
    Was er heel verdrietig van. Dacht ook echt dat het gelukt was deze keer.
    We gaan nu ronde 11 in voor een 2de. Dochtertje zal dus zowiezo minstens 2.5 jaar ouder zijn en ik vind het dus ook dat er gerust een 2de mag komen. Vandaag zie ik het alweer wat positiever in. Blijven proberen he, nieuwe ronde nieuwe kansen en het gaat ons wel lukken!

12. DanielleM

DanielleM Actief lid

11 feb 2014
    101
    0
    0
    Goedemorgen dames!

Ik Denk dat bij mij de menstruatie is doorgebroken.
    Ik ben 14 januari gestopt met het gebruiken van de nuvaring,dus dit is mijn eerste cyclus zonder anticonceptie!
    Misschien een beetje een stomme vraag.. Maar hoe ziet een "echte" menstruatie eruit?? Echt helder rood bloed? Of.... Is dit bij iedereen verschillend?

Bij mij is het nu best wel veel (vanmorgen toen ik uit bed ging.. meer dan een inlegkruisje bij het afvegen), donker rood?? En wat slijmerig (stolsels?)

Liefs, Daan

Deel Deze Pagina