Heeft iemand hier die kerstboom van de ikea voor 1 euro gehaald? Hoe zijn ze? Ik wil er ook 1 halen maar als het niks is ga ik de moeite niet doen om helemaal daar te halen.
Ik lees mee. Wou er vanavond dus heen maar als de ervaringen hier slecht zijn rijd ik de andere kant op
Ik heb hem niet (ik heb een nepperd ) maar mijn buufjes hebben er 1 van ikea en die zag er erg mooi uit Mijn vader werkt trouwens bij ikea en hij zei dat ze erg mooi zijn dit jaar (en hij zegt het echt omdat hij dat meent, niet om te verkopen )
Ik kom net terug van de Ikea. En ik de grootste zeikerd (wil elk jaar een perfecte) voor een boom ben vorig jaar 10 winkels afgeweest en stond heeeel lang soms had nu binnen 2 minuten de perfecte boom. Stonden er nog super veel en echt waar allemaal super mooi. En dat voor die ene euro. Kortom ik zal gaan is zeker de moeite waard!
hier staat de denneboom wonderschoon je kan je er voor een euro geen buil aan vallen! hij wordt alleen niet ingepakt dus heb de gok genomen en een boom in een net gekocht, en geen spijt van dus
Das goed nieuws Dan gaan wij morgenavond ook maar eens heen Welke ikea was jij dan? Wij gaa naar Delft. Zijn ze met kluit of gewoon afgezaagd?
Wij bij ikea Barendrecht. Zijn allemaal afgezaagde Maar echt waar ik vond ze werkelijk prachtig. Zijn niet extreem hoog overigens. Althans als je goed zoekt misschien Hier nu 1 van denk 185 hoog.
Wij hebben er hier 1 van ongeveer 1.75 hoog. Niet heel hoog, maar ach. Voor die ene euro. We hebben hem gekregen van mijn moeder. We hebben alleen wel het "kneusje" want hij heeft twee stammen haha. Zie je op zich weinig van maar vond het wel apart. Wij zijn blij met ons boompje
jaa super stoer... zit zoo... je gaat naar de kasse betaal je 20 euro. Met de bon daarvan ga je een kerstboom uitzoeken (had ik vooraf al gedaan mag ook) alos je de kerstboom gevonden heb dan ga je met die bon van 20 euro erheen ze pakken hem in en je krijgt een tegoed bon van de ikea die je in de maand januari daar mag opmaken. Die tegoed bon is 19 euro waard.... en de ikea kan je altijd wel dingen vinden die je nodig heb. Dus de kerstboom kost eigenlijk dan maar 1 euro
Deze buurtjes niet hoor, we hebben uiteindelijk niet veel bij ikea gehaald voor kerst ) wij hebben een 5 minuten boom. Standaard neerzetten, delen erin en iets naar beneden vouwen en klaar... Nou hebben wij de lampjes er standaard inzetten, dus alleen de ballen er nog in en dan bennen we klaar )
Ik heb er gisteren ook 1 gehaald in Duiven. Echt een hele mooie volle boom. Oke niet echt hoog maar dat maakt niet uit. Hij is prachtig geworden. En in januari krijgt dochterlief voor de cadeaubon een nachtlampje en wat speelgoed. Prima deal dus. Ook in Duiven hadden ze er nog genoeg. In de buurt hier (huissen) kosten dezelfde boompjes (iets hoger dat wel) vanaf 20 euro. En deze boom valt dus niet uit. Echt super! Groetjes jopa