voel me totaal niet lekker deze week erge steken in me borst afwisseld erg last van me buik erg moe pfff
Slik je medicijnen zoals Diclofenac? Mijn vader had zonder dat hij het wist ook een veel te hoge leverwaarde. Hij kwam er pas achter toen hij helemaal "binnenste buiten" gekeerd werd toen hij een intake had voor een psycholoog. De artsen dachten zelfs dat hij een alcoholprobleem had (zijn vader, mijn opa heeft zich vroeger letterlijk doodgezopen) Die link hadden ze wel heel snel gelegd :x Mijn vader heeft nooit echt veel gedronken en dan was het alleen bier. nu drinkt amper nog alcohol. Na nog een aantal onderzoeken kwam er dus uit dat het toch echt door de Diclofenac kwam :x
Heel veel pcm slikken kan ook slecht zijn voor je leverwaarden. Mijn vriend heeft dat ongeveer een jaar geleden gehad. Toen hij stopte met pcm slikken (hij had veel pijnklachten aan zijn rug) was het na een paar maanden over... (maar dan moet je wel écht veel slikken, dus zeker 6 p.d en dat weken lang)
Jij voelt je blijbaar niet goed en maakt je zorgen. Ik zou dus niet wachten tot na de feestdagen en met je zorgen morgen naar de huisarts gaan ( of deze week in elk geval)