Andrelon droogshampoo

Discussie in 'De lounge' gestart door Jel, 28 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jel

Jel Niet meer actief

Ik kreeg Andrelon droogshampoo opgestuurd om gratis te proberen. Heeft iemand dit al een keer gebruikt?

Het lijkt me best handig, maar hoe zit het eigenlijk als je stylingsproducten zoals haarlak in je haar hebt zitten? Dat word toch een vies zooitje als je het niet uit kunt spoelen?

2. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    daar ben ik erg benieuwd naar, ik zag de reclame en dacht: dit kan toch niet werken? Maar, als t wel werkt, ideaal:D

3. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hihi, hier ook benieuwd naar de werking ervan. Lijkt me ook praktisch, maar heb de bus nog niet gekocht €5,- voor iets wat eigenlijk te mooi om waar te zijn lijkt vind ik toch zonde geld (als het dus niet werkt ;)).

4. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Ben benieuwd of het werkt. Heb echt serieus een discussie gehad hier thuis over die irritante andrelon reclames.

5. dropfruit

dropfruit Bekend lid

4 mrt 2009
    591
    0
    0
    Student
    in een huis
    Dat vroeg ik me ook al af.. Lees mee:)

6. Jel

Jel Niet meer actief

Oh meer mensen die benieuwd zijn dus. Eigenlijk zou je het gewoon moeten gebruiken voordat je gaat douchen. Kun je het dan uitproberen... Als het niks is, alsnog je haar wassen met shampoo onder de douche.

7. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Ik lees ook mee! Het lijkt me handig, maar enigszins onwerkelijk.. Je spuit toch spul in je haar, dat moet toch achterblijven en gaan plakken..

8. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Andere droogshampoo werkt wel bij mij!! Maar goed.. Andrealon heb ik nog niet geprobeerd!

9. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Je haar word er zo dof van en stug. Vind het 10x niks

10. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik heb m gekocht en vind het super!

Normaal als je haar vet wordt dan plakt het zo op je hoofd en valt het in sliertjes, na het gebruik van de droogshampoo is dit duidelijk minder!!! valt luchtiger, voelt niet zo vet aan en ziet er prima uit.

Handig voor als je onverwachts weg moet en geen tijd meer hebt om je haar te wassen!

Ik vind het een aanrader!

11. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Ik hjeb hem vandaag gekocht nadat ik me gruwelijk had verslapen:) Vond het opzich wel fijn. Nu had ik mn haar al 2 dagen niet gewassen ipv 1 dus was echt extreem vet. Maar na die spray zag het er echt veeeel beter uit. Dus heb hem op werk gezet voor als ik me nog eens verslaap;)

12. Vash

Vash Bekend lid

24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    Ik vind het ook fijn. Ik gebruik normaal droogshampoo van shwarzkopf, maar heb nu de Andrelon gekocht. Ideaal voor als je een keer geen tijd of zin in douchen hebt.

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    In de zorg wordt droogshampoo vaker gebruikt, met name bij terminale patiënten. Het werkt wel, maar onder de douche spoelt de viezigheid er natuurlijk pas echt uit.

14. Fayy

Fayy Niet meer actief

hm toen ik de reclame zag dacht ik..HEBBEN!
    bij mij begint t bovenop vaak vettig te worden.. en was me haar ook om de dag..en soms is t zooo pluizig en droog.. lijkt mij ideaal. binnenkort maar eens proberen :D wie weet helpt t me vettige haartjes ook wel wat op te dossen :p

15. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    heb ik in het ziekenhuis gebruikt, maar douchen werkt toch een stuk beter!

16. Afstandsbediening? Toeeeeee?

17. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Hahaha mijn vriend zei meteen Hey dat herken ik!

Ik kan dus ook zo aardslui zijn als ik een lange dag gewerkt heb:)

18. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Euh....
    Droogshampoo???
    Dat bestaat dus echt? Anders dan voor honden enzo?
    ...
    OK...ik ga morgen naar de winkel!! Dat MOET ik uitproberen! :D

19. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    droogshampoo? sorry nog nooit van gehoord. Lijkt me eigenlijk ook maar een tijdelijke oplossing toch? krijg er spontaan jeuk van op mijn hoofd ;). Doet me denken aan alsof je vieze beestjes op je hoofd hebt :D.

20. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    dat bestond altijd al maar was toch iets van vroeger???

YES nu hoef ik nog minder te douchen!! bespaart mooi weer in de energierekening.... ;););)

ik was mn haar om de dag en gebruik weinig tot geen styling dus mn haar heeft niet snel de kans om vet te worden.

Deel Deze Pagina