Ik kreeg Andrelon droogshampoo opgestuurd om gratis te proberen. Heeft iemand dit al een keer gebruikt? Het lijkt me best handig, maar hoe zit het eigenlijk als je stylingsproducten zoals haarlak in je haar hebt zitten? Dat word toch een vies zooitje als je het niet uit kunt spoelen?
daar ben ik erg benieuwd naar, ik zag de reclame en dacht: dit kan toch niet werken? Maar, als t wel werkt, ideaal
Hihi, hier ook benieuwd naar de werking ervan. Lijkt me ook praktisch, maar heb de bus nog niet gekocht 5,- voor iets wat eigenlijk te mooi om waar te zijn lijkt vind ik toch zonde geld (als het dus niet werkt ).
Ben benieuwd of het werkt. Heb echt serieus een discussie gehad hier thuis over die irritante andrelon reclames.
Oh meer mensen die benieuwd zijn dus. Eigenlijk zou je het gewoon moeten gebruiken voordat je gaat douchen. Kun je het dan uitproberen... Als het niks is, alsnog je haar wassen met shampoo onder de douche.
Ik lees ook mee! Het lijkt me handig, maar enigszins onwerkelijk.. Je spuit toch spul in je haar, dat moet toch achterblijven en gaan plakken..
Ik heb m gekocht en vind het super! Normaal als je haar vet wordt dan plakt het zo op je hoofd en valt het in sliertjes, na het gebruik van de droogshampoo is dit duidelijk minder!!! valt luchtiger, voelt niet zo vet aan en ziet er prima uit. Handig voor als je onverwachts weg moet en geen tijd meer hebt om je haar te wassen! Ik vind het een aanrader!
Ik hjeb hem vandaag gekocht nadat ik me gruwelijk had verslapen Vond het opzich wel fijn. Nu had ik mn haar al 2 dagen niet gewassen ipv 1 dus was echt extreem vet. Maar na die spray zag het er echt veeeel beter uit. Dus heb hem op werk gezet voor als ik me nog eens verslaap
Ik vind het ook fijn. Ik gebruik normaal droogshampoo van shwarzkopf, maar heb nu de Andrelon gekocht. Ideaal voor als je een keer geen tijd of zin in douchen hebt.
In de zorg wordt droogshampoo vaker gebruikt, met name bij terminale patiënten. Het werkt wel, maar onder de douche spoelt de viezigheid er natuurlijk pas echt uit.
hm toen ik de reclame zag dacht ik..HEBBEN! bij mij begint t bovenop vaak vettig te worden.. en was me haar ook om de dag..en soms is t zooo pluizig en droog.. lijkt mij ideaal. binnenkort maar eens proberen wie weet helpt t me vettige haartjes ook wel wat op te dossen
Hahaha mijn vriend zei meteen Hey dat herken ik! Ik kan dus ook zo aardslui zijn als ik een lange dag gewerkt heb
Euh.... Droogshampoo??? Dat bestaat dus echt? Anders dan voor honden enzo? ... OK...ik ga morgen naar de winkel!! Dat MOET ik uitproberen!
droogshampoo? sorry nog nooit van gehoord. Lijkt me eigenlijk ook maar een tijdelijke oplossing toch? krijg er spontaan jeuk van op mijn hoofd . Doet me denken aan alsof je vieze beestjes op je hoofd hebt .
dat bestond altijd al maar was toch iets van vroeger??? YES nu hoef ik nog minder te douchen!! bespaart mooi weer in de energierekening.... ik was mn haar om de dag en gebruik weinig tot geen styling dus mn haar heeft niet snel de kans om vet te worden.