Lieve dames, Altijd gedacht dat ik het voorbeeld van nuchterheid was... Niet dus! Mijn hemel wat een Miep Paniek blijk ik te zijn.... Vanaf 2 januari gestopt met de pil en begin maart kwam mijn normale cyclus weer op gang. De eerste klusrondes deed ik nog niet aan kansberekeningen en verplichte klusdagen. Dat is nu helaas anders. Op mijn mobiel staan drie appjes die mijn vruchtbare dagen berekenen, waar ik mijn symptomen kan noteren enz. Volgens deze appjes had ik rond 16 juli mijn eisprong. De dagen ervoor en er na hebben we een flinke voorraad aan zaadjes opgeslagen in mijn baarmoeder. En nu voel ik van alles... -Vermoeidheid -Pijnlijke tepels -Steekjes in mijn onderbuik (met name rechts) -witte afscheiding Wie o wie heeft een glazenbol en kan deze voor mij raadplegen? Ik word langzaam gek, want ondanks het mooie weer speur ik het internet af op zoek naar een antwoord die ik toch niet vindt. Heerlijk als ik dit met andere dames kan delen die in hetzelfde schuitje zitten. Ik wil mijn vriend niet gek maken
Haha, volgens mij beschrijf je het gevoel van de meesten hier op het forum... Ik zit niet meer in dat schuitje, zit nu gelukkig tussen de pampers, maar wou je toch even meedelen dat dat exact dezelfde symptomen zijn die ik ook voelde rond deze periode in je cyclus toen ik zwanger bleek... dus duim voor je!
Wat ontzettend fijn en lief dat je reageert... Je kan het in je omgeving onmogelijk met iemand delen en toch wil je het uitschreeuwen. We zullen het zien!
Volgens mijn appjes is mijn NOD pas 1 of 2 augustus..... Het zou dan ook kunnen betekenen dat ik de afgelopen dagen mijn innesteling zou hebben gevoeld. Kan ook zijn dat mijn appjes het fout hebben. In mijn kast liggen nog 3 testen die ik vier dagen vóór NOD kan gebruiken. Ik moet dus nog ff wachten tot 29 juli
Hahaha zelfde heb ik ook, ik wil er niet teveel met manlief en vriendinnen over praten. Ze zullen mischien denken dat ik desperate ben, maar dat is het niet. Ik wil gewoon van alles weten en vind het heerlijk om erover te praten. Jullie begrijpen me als geen ander. Mn duimen draaien voor je Zwangnie
Ja, dat begrijp ik volkomen, ken dat gevoel... En wanneer je zwanger bent gaat de onzekerheid verder en wil je ook vanalles vragen maar is soms wat moeilijk. Ik denk eerlijk gezegd dat je sommige vrouwen het ergens wel weten als ze zwanger zijn. Ik had dat echt die ronde en was er echt heel zeker van...
Voor mijn gevoel leef ik ook al een paar dagen in een soort van cocon (weet het niet anders te omschrijven). Het is mijn baarmoeder en ik Podiki25 ik heb je potverdikkie niet eens gefeliciteerd Ik hoop jullie over een aantal dagen te kunnen melden dat het gelukt is
Ik ben dan ook dolblij met dit forum en ik kan iedereen die reageert wel knuffelen Deperaat ben ik ook niet, al durf ik dat zelf niet meer te geloven
Eerlijk gezegd wordt ik zo gek van mezelf ik heb ook een app die me vruchtbare dagen voorspeld en het gaf aan dat ik mijn eisprong zou moeten krijgen tussen 13 en 16juli. Precies een week daarna 23juli begon het bruinverlies (zie topic innesteling) dus snap het even niet meer. Kon ik mijn baarmoeder maar smsen om te vragen hoe of wat Wanneer ga je weer testen Zwangnie? Ik ben zo nieuwsgierig
Bruin bloed verlies kan inderdaad wijzen op een innesteling! Ik hoop het echt voor je. Wat zijn jouw verdere signalen van je baarmoeder/eileiders? Ik heb al een aantal what's app berichten naar mijn baarmoeder gestuurd, maar die geeft geen sjoege. Die prikt en jengelt wel lekker verder, maar ja dat kan ook zijn dat het nu al pre-menstruele klachten zijn. Gisteren bij de kruidvat en wat zat er in mijn mandje: -Urinecontainers (wellicht niet zwanger,maar een beginnende blaasontsteking) -Gyno Canesten ivm lichte jeuk en witte afscheiding -vitames voor de aanstaande mama (slik al foliumzuur, maar ja vitamine D maak ik nu niet aan dus moet wel aan de multivitamine) -thermometer Haha hoezo desperaat?!
Hahahahahahaaa ik heb zo gelachen om je bericht, zo herkenbaar!!! Ik duim voor ons beide welke apps heb jij?
Ik herken het ook helemaal, Zwangnie. Ik kan me deze tweede ronde toch alweer iets beter 'beheersen' dan de vorige ronde, toen het wel héél erg spannend was. Maar dat werd ook teveel spanning voor mij haha! Ik probeer er nu zoveel mogelijk niet aan te denken, maar moet er ook vaker aan toe geven alle symptoompjes op te zoeken om te kijken of ze mogelijk zwangerschapsgerelateerd zijn. Zoals nu bijvoorbeeld, nu heb ik pijnlijke tepels en vollere borsten. Maar dat had ik vorige maand ook! Om gek van te worden! Het lijkt me erg moeilijk als je dan straks een half jaar of een jaar bezig zal zijn... En als het wel lukt snel, maak je je tijdens de zwangerschap natuurlijk weer druk over alles dat blijkbaar mis kan gaan! Je kan jezelf echt even teveel zijn he, hihi. Vorige maand was ik er op momenten van overtuigd dat ik zwanger was, maar bleek dit niet te zijn. Daarom probeer ik nu wat meer 'afstand' te nemen en de kat maar uit de boom te kijken. Ik ga niet testen voor NOD om teleurstellingen tegen te gaan. Veel succes met geduldig zijn en testen nog!
Ik duim voor ons beide welke apps heb jij?[/QUOTE] App1: mijn kalender App2: ovulatiekalender App3: womanlog Bij mij favorieten staat: Ik ben zwanger!? Online zwangerschapstest! Grote zwangerschapsite met veel informatie over je zwangerschap, zwanger worden, online cursus en baby nieuws! en daar doe ik gemiddeld 10x in een uur de online zwangerschapstest. Ik wil heel graag weten wat jou test gaat zeggen! Ik stuur je in gedachten een extra dikke vet streep toe
@ Zwangnie: Oke ik ga die apps even checken. Ik vergat om antwoord te geven op je vraag wat ik voel. Ik voel veel gerommel daarbinnen, af en toe plopjes, steken enz pfffff Ik ga die online zwangerschapstest nu doen Ook van mijn kant wens ik jou twee vette strepen 1 deze dagen en hou me op de hoogte. even offtopic: ik heb een melding van je maar weet niet waar ik moet klikken ik schaam me diep
Haha ik word hier steeds meer desperaat en zoek zelfs vrienden hier Ik zou ook niet weten waar je moet klikken Leuk he al die foefjes op het internet, ze dragen alleen niet bij aan je brood nodige rust!
Ga eens naar fertilityfriend, dat is echt een hele goeie! Ovulation Calendar and Ovulation Chart - Fertility Charting
Ik heb ook dezelfde app. Via de website heb ik de online zwangerschapstest gedaan en die gaf 54% aan @ podiki25: Ik was al op die van fertility chart maar ik moet eerst een acount aanmaken denk ik.
Zooo! Ik ben niet de enige dus ik schrijf ff met jullie mee . Sinds april gestopt met de pil en vanaf toen elke periode vage klachten. Nu zitten we in ronde 5 en heb ik (bijna) nergens last van. Wel gespannen borsten en mn darmen die non stop de polonaise lopen ( oh en winderigheid, vergeef me de details )Morgen is mn NOD dus wacht t netjes af. Mn temp zat vanmorgen op 37.2 en bij 36,5 weet ik dat de sluizen open gaan.. Als ik maandag nog geen duvels heb ga ik testen. Ik duim voor dikke strepen bij ons allemaal meiden!