Houd mijn lichaam mij voor de gek ??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pantoffelheldin, 28 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pantoffelheldin

Pantoffelheldin Niet meer actief

Dames

Ik heb al een week lang allerlei klachten
    Misselijkheid, met vlagen de hele dag door (s'morgens het ergste )
    Lage rugpijn
    Hoofdpijn
    Gevoelige en pijnlijke borsten

Maar als ik een test doe zie ik helemaal niks :(
    Snap er echt helemaal niks van , ik voel dat mijn lichaam veranderd maar als ik een test doe blijft hij praktisch wit.
    Zit nu op 11 dpo maar krijg er steeds minder vertrouwen in.

Dus houd mijn lichaam mij voor de gek of kan het ook zijn dat ik dat hormoon hcg niet zo snel aanmaak ??

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Zwangerschapssymptomen ontstaan door HCG. Als jij al een week denkt zwangerschapssymptomen te hebben, zou je nu onderhand wel iets moeten zien op een test.

Men denkt altijd iets te moeten voelen om zwanger te kunnen zijn. Maar dat is helemaal niet zo!
    Sterker nog, de meeste vrouwen merken niks bijzonders in de ronde dat ze zwanger blijken te zijn, terwijl ze alle andere rondes van alles voelden wat uiteindelijk niks met een zwangerschap van doen had.
    Bij de meeste vrouwen beginnen de HCG-kwaaltjes ook pas vanaf week 6 van de zwangerschap, als het aandeel HCG erg hoog is.

Verder zorgt Progesteron welke je standaard aanmaakt na eisprong, ook voor allerlei symptomen waardoor je kunt denken wel zwanger te moeten zijn.

Dus ja, het is helaas goed mogelijk dat je lichaam je voor de gek houdt, sorry.... :(

Maar als je niet exact weet wanneer je eisprong geweest is, kan het ook nog goed zijn dat je te vroeg getest hebt en dat je eisprong gewoon later geweest is! In dat geval is alles nog mogelijk.
    Geen bloed geeft moed, zegt men ook wel eens.

3. Pantoffelheldin

Pantoffelheldin Niet meer actief

Ik hoef echt niet perse wat te voelen maar normaal voel ik nog niet eens dat ik ongesteld moet worden.
    Nooit geen klachten gehad met buikpijn of dergelijke dus het feit dat ik nu zoveel klachten heb zet me wel aan het denken.
    ik hoop inderdaad gewoon dat ik te vroeg getest heb maar dat zal de toekomst uit gaan wijzen

4. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Zoals Be happy al schreef. Als je symptomen van hcg komen dan zou je test positief moeten zijn. Ik ben nu 6 weken zwanger en heb nu pas last van misselijk, die de hele dag aanhoud.

5. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Helaas eens met de andere dames maar wie weet :)

Deel Deze Pagina