Hallo, Ik weet dat een kindje vanaf 1 jarige leeftijd in principe alles mag eten, maar vraag me af welke vleeswaren er nou voor op brood het beste geschikt zijn vanaf die leeftijd? Ik geef regelmatig kipfilet, soms magere smeerleverworst, maar daar blijft het tot nog toe een beetje bij. Graag wil ik wat meer variatie. Kalkoen daar ben ik geen fan van dus zal ik niet snel kopen, maar wat is nog meer geschikt en dus niet zo ongezond of te zout? wat geven jullie voor vleeswaren? Bedankt alvast!
tja, gezond, ik weet het niet... Boterhamworst is gemakkelijk te eten en ook gehakt krijgt ze hier. Verder smeerleverworst en pate. Kipfilet en kalkoenfilet moet ik eens halen. Overigens haal ik zelf dus wel vrij bewust (mn met groente) dingen die ik zelf niet lust. Als ik haar nu al een kleinere selectie aanbied doordat ik het zelf niet lust en daar vallen ook nog dingetjes van af, dan blijft er helemaal zo weinig over. Dus ik laat mijn eigen smaak niet echt meespelen.
Ham, leverworst, paté, boterhamworst, gebraden gehakt, plakjes gehaktbal, palingworst, dat is zo'n beetje wat hier werd gegeten op brood.Tja, het is allemaal niet even gezond in de zin van mager, maar een kindje hoeft geen magere producten te eten toch?!