Hier 3 jongens en 1 meisje. Man komt uit een gezin van 3 jongens en 3 meiden Ik kom uit een gezin van 6 jongens en 2 meiden
Dat geloof ik best. Bij ons was dit niet het geval wij wilden gewoon een groot gezin. Wij kregen eerst een meisje toen 4 jongens
Mijn man zijn kant is trouwens een echt een mannenfamilie: Opa heeft 4 zonen en 1 dochter, 5 kleinzonen (geen kleindochters) en van de achterkleinkinderen zijn 6 jongens en 2 meisjes.
Hier 50/50. In ons beide families is het sowieso wel gemengd, meisjes hebben wel iets de overhand (veel 2 meiden, 1 jongen-verhouding)
Ik heb twee zussen, mijn man heeft een zus en wij hebben twee dochters. ‘Verder weg’ zijn er wel jongens in de familie.
Hier 100% (4) meiden en 0 jongens Kom zelf ook uit een gezin met 100% meiden (ik heb 1 zus) en ook mijn zus heeft 100% meiden (1 dochter), dus tja..
1 jongen, 1 meisje. Man komt uit een 1 jongen 1 meisje gezin. Ik uit een 2 meiden, 1 jongen gezin. Bij zoon in de klas op de basisschool veel gezinnen met 1 kind of juist 1 geslacht kinderen. In dochter haar klas ken ik nog niet zoveel kinderen dus weet ik de verdeling niet. Bij mijn broer, 2 meiden 1 jongen Zus 2 meiden (tweeling) en 1 jongen Mijn beste vriendinnen, 3x 1 jongen 1 meisje, 1x 2 jongens.
Wij hebben 1 jongen en 1 meisje dus 50/50. Ik kom uit een gezin met 100% (1 zusje) en vriend uit een gezin met 50/50 (1 broer en 2 zussen)
100% meiden Ikzelf kom uit een gezin met 80% meiden en 20% jongen. Man komt uit gezin met 75% meiden en 25% jongen. Mijn oudste zus heeft 2 meiden Mijn 2e zus heeft geen kinderen Mijn broer heeft 1 jongen en 2 meiden Mijn jongste zus heeft 2 jongens Man zijn 1e zusje heeft 1 jongen Man zijn 2e zusje heeft een meisje en een jongen Man zijn 3e zusje heeft nog geen kinderen Mijn moeder heeft 1 broer en 3 zussen. Mijn vader had 1 broer. Mijn schoonvader heeft 4 broers en 3 zussen Mijn schoonmoeder heeft 8 zussen en 2 broers.
Mijn vader (geboren begin jaren 50): 2 jongens Mijn moeder(geboren begin jaren 50): 2 meisjes Mijn schoonouders (generatie 90 +) gemengd, beide stuk of 8 broers en zussen Man (nu 54): 2 jongens Ikzelf (44): 2 meisjes, 2 jongens Wij hebben nu 1 meisje en 1 jongen (maar ik droom regelmatig dat ik een vierling krijg, 4 meisjes...niet erg realistisch gezien onze leeftijd maar ach) Zwager van 61 heeft 2 dochters en 2 kleindochters. Mijn broertje 2 zoons.
Wij hebben 2 dochters en 5 zoons. Man komt uit een gezin met 6 zoons, 2 dochters. Ik uit een gezin van 2 dochters, 3 zoons. Bij mijn broers/zus hebben de meiden de overhand. Broer 1 heeft 3 dochters Broer 2 heeft 2 dochters Broer 3 heeft 1 zoon, 1 dochter Zus heeft 1 zoon, 2 dochters. Schoonfamilie: Oudste zus heeft 5 zoons, 4 dochters Tweede zus heeft 1 zoon, 2 dochters Oudste broer heeft 4 zoons, 1 dochter Broer 2 heeft 4 dochters Broer 3 heeft 2 dochters Broer 4 heeft 1 zoon Broer 5 heeft 1 dochter. Leuk detail: schoonouders hebben 32 kleinkinderen: 16 kleinzoons en 16 kleindochters.
Wij hebben 1 zoon en 1 dochter. Mijn man heeft geen broers/zussen. En ik kom uit een gezin met 3 meiden en 1 jongen. Mijn zusje heeft ook 1 zoon en 1 dochter. En mijn broertje en andere zusje hebben (nog) geen kinderen. In mijn omgeving ken ik héél veel gezinnen met 1 zoon en 1 dochter, waarvan de dochter vaak de oudste is.
Totaal: 5 meiden 4 jongens Biologisch van mij: 4 meiden 2 jongens Biologisch van man: 1 meid 3 jongens Voor mij dus tweederde/eenderde en voor m’n man dus kwart/driekwart, wat uiteindelijk op een bijna 50/50 uitkomt haha.
Ik kom uit een gezin van 2 meisjes en 1 jongen. Man komt uit een gezin van 2 jongens en 1 meid. Wij hebben 2 zoons en 1 dochter Schoonzus 3 zoons en 1 dochter.
Zelf heb ik 2 jongens! Schoonvader heeft 1 broer Schoonmoeder 2 broers en 2 zussen Zij hebben samen 2 jongens 1 meisje Mijn vader 3 broers 5 zussen Mijn moeder 1 zus Mijn ouders 3 meisjes 2 jongens M'n zus 1 jongen 2 meisjes Zusje 1 jongen 1 meisje Van m'n schoonvader is wel leuk dat hij 1 broer heeft en zijn zoon dus ook 1 broer (en een zusje) en dat wij dan ook weer 2 jongens hebben.