Hallo dames, Ik heb een vraagje Eind juli gaan wij waarschijnlijk verhuizen van den-bosch naar de bilt. Nu wil ik graag zelf mijn spullen over verhuizen. Want een verhuur bedrijf is zo duur. Wie heeft er tips voor mij of wie kent er iemand die een flinke vrachtwagen heeft die 1 dag(maak niet uit welke)voor mij wil rijden? Het is in totaal heen en terug 140 km. Alle tips zijn welkom. Liefs Lover
Hoi, Toen ik ging verhuizen heb ik een grote boedelbak geregeld. Daar kan behoorlijk wat in. Wat je misschien ook kan proberen, maar weet niet wat de prijs daar van is. Een container huren, die zetten ze dan voor de deur neer en halen hem daarna weer op. Veel succes.
Op marktplaats kun je meestal wel goedkope mensen vinden om te verhuizen. Wij hebben in ieder geval elke keer dat we naar het huis gingen al zoveel mogelijk dozen meegenomen, dat scheelt een berg op de dag zelf. En let op dat je alles goed labelt, ander zoek je je te pletter.
Wij hebben ook een bus gehuurd waarmee we hebben verhuisd. Plus een zwager die een grote aanhangwagen had, hij is ook meegereden.
wij kunnen gelukkig een busje lenen van mijn vriend zijn werk! hebben ullie geen kenissen die misschien iets hebben staan van een busje of aanhangwagen?
wij hebben toen we verhuisde van apeldoorn na dokkum een vrachtwagen gehuurt, mn vader reed en ik was 150 euro kwijt en alles was in 1 keer over vond wel meevallen hoe duur het was een paar keer op en neer rijden kost je gauw al veel meer
wij hebben bij KAV in Den Bosch een vrachtwagentje gehuurt die je mag rijden met je B rijbewijs (ik ben van Den Bosch naar Nijmegen gegaan) Bij Hornbach kan je ook heel goedkoops huren. (Nieuwegein of Breda) En is het gelukt met de woningruil? Groetjes Daphne
Lievebeesje, Dat is geen geld joh 150 euro het liefst gaan we in 1x over. Mijn zwager heeft wel groot rijbewijs dus dat zou mooi zijn. Helaas hebben we niks in de familie die iets heeft. Mijn zwager heeft wel op zijn werk vracht wagens maar die zijn dagelijks in gebruik. Bedankt voor de tips meiden
Ja het is gelukt we wachten nu alleen op de papieren met akkoord. Via de foon was het allemaal goed maar ja het moet officieel he. Dus we wachten op de papieren
Fijn dat het is gelukt, lekker vooruitzicht! Een vrachtwagentje is echt relaxt, wij hebben er ook in 1x mee verhuisd. Wel namen we de week ervoor al zelf vanalles mee in de auto.
Kan je zwager niet 's avonds een vrachtwagen mee krijgen van z'n werk? Of wil je per sé overdag verhuizen? Als hij er een kan lenen (gratis) is dat nog goedkoper!
Wij hadden het geluk dat een vriend van ons een groot bedrijf heeft, en we van hem een vrachtwagentje mochten lenen. En mijn zwager werkt bij een schoonmaakbedrijf, die had zijn busje ook bij. Heb je geen kennissen/vrienden etc. die zelf een bus ofzo hebben?
Nog een handige tip. Waarschijnlijk krijg je hulp met t sjouwen en dan is t maar afwachten waar welke doos beland. Zet op elke doos duidelijk zichtbaar naar welke ruimte die moet. Keuken, woonkamer, zolder, slaapkamer1, slapkamer 2 (en dan op de slaapkamerdeur ff een papiertje plakken) scheelt n hoop gedoe achteraf.
Wij gaan volgende week verhuizen, en wij hebben de enorme mazzel dat mijn oom een eigen potplantenkwekerij heeft met bijbehorende joekels van vrachtwagens, en deze mogen wij lenen ! Mijn oom heeft zich beschikbaar gesteld als chauffeur, dus dat is ook weer een zorg minder.... Veel succes met verhuizen !
Als je de verhuisservice van TNT Post gebruikt krijg je een kortingskaart voor de huur van een auto, busje, of vrachtwagentje bij Europcar! De korting is 10%.