het is zo ver morgen ga ik het er eindelijk op wagen en ga ik voor mijn theorie examen van mijn rijbewijs. wilde al een heletijd gaan maar stelde het altijd maar uit nu ga ik er morgen eindelijk voor. zouden jullie willen duimen voor mij? groetjes Talia
duim duim duim.. ik was behoorlijk zenuwachtig maar heb het in 1x gehaald, goed de voorrangregeltjes en de verkeersborden kennen, dan kom je al een heel eind!
Heel veel succes! Ik heb het ook in 1 x gehaald.. Maar ik was wel heeeeeeeel erg zenuwachtig ! Als je alles goed kent moet je je niet al te druk maken! Veel succes! Liefs kiss
hier in belgie kan je gaan wanneer je wil mannetje heeft de morgendienst dus als ie terug is denk rond 15u. alles goed kennen doe ik niet het is gewoon teveel om grondig te bestuderen dus hebt het een aantal keer doorgelezen hoop dat dat voldoende zal zijn.
thx meiden ben echt super zenuwachtig he niet zoveel geleerd dus vooral daarom. maar we zien wel het enige wat ik te verliezen heb is 15 lol. groetjes Talia
15 Euro maar? Ik ga ook in Belgie wonen, meutje! Haha, grapje hoor. Veel succes meid! Ik was ook zenuwachtig, maar ook in één keer geslaagd en niet veel gestudeerd, maar, net zoals jij, het boekje een aantal keer doorgelezen. Er blijft altijd meer hangen dan je denkt. Probeer rustig en logisch na te denken, dan komt 't wel goed.