@SandraK; hopelijk wordt je heeeeel snel zwanger! En moet j e weer verhuizen naar de topic ík ben zwanger'! Succes meid! PS we horen toch nog wel een keertje van je ?
He Jana, wat leuk! Ik wist niet dat jij ook op het stiefouderforum zat... Ik kom daar niet heel vaak meer, eigenlijk loopt alles met mijn zoon en zijn (stief)papa heel goed.. En ja,...het vluggertje onder de douche...ut was eigenlijk meer voor de douche...hahahha....en aangezien ik geen zin had in lekkage 's avonds...mocht ie niet all the way... En dan ook nog op de dag dat mijn ongi was gestopt.... En uiteindelijk werd ik daar zwanger van...niet te geloven he... Ik heb deze stunt regelmatig herhaald ja, maar dan met mijn huidige vriend.... Helaas dus nog zonder resultaat.... Hoe is het met jou verder?
Ook nog op de dag dat je ongi was gestopt? Dat is inderdaad niet te geloven. Als het bij mij zo zou werken, was ik al honderd keer zwanger geweest! Hier alles goed verder. In mei gaan we verhuizen/samenwonen. We wilden eerst tot dan wachten met zwanger proberen te worden, maar ik werd een beetje zenuwachtig. Wat als het niet lukt/lang duurt etc? Ik word in maart 36. En omdat alles lekker loopt met m'n relatie en de kinderen, durfde ik het nu wel aan. Ik had alleen nooit gedacht dat ik er zoveel mee bezig zou zijn, met dat zwanger worden... ik had mezelf nuchterder ingeschat.
Sandra: heel veel succes. Fijn dat je eindelijk de stap hebt genomen. Je zult zien het gaat nu in een sneltreintempo. En schrijf je vragen op, dan weet je ze nog als je bij hem zit. Heel veel succes alvast! Ik heb het gesprek met de ha net achter de rug en we hebben een verwijzing naar de fertipoli gekregen. 28 februari kunnen wij daar terecht. Echter had ik geen vragen aan hem. die stel ik wel aan de gyn.! Hou ons wel op de hoogte hé!
Hhahaha...ja dat nuchtere.....hier was dat ook verre van aanwezig zeg maar.... Ik was alleennnnnnnn maar bezig met op internet zoeken, temperaturen ook maar meteen (hoe bedoel je..haalt het spontane weg... ), en ik was alleen maar geficseerd op mijn eisprong en de juiste klusdagen... Inmiddels heb ik dat wel laten varen gelukkig.... Mijn hubbie kreeg wel erg grote wallen onder zijn ogen..... 8) Inmiddels heb ik mijn thermometer weggelegd...en een afspraak gemaakt met de arts... Ik vind het griebelig, maar ik ben ook gewoon nieuwsgierig wat er aan de hand is...of er iets aan de hand is... Ik hoop dat je snel zwanger bent meis!
Ik heb ook niet echt veel vragen aan de huisarts, Ingrid. Alleen de vraag waarom ik niet zwanger word...hhahaha... Maar voor de gyn heb ik er wel een paar ja..... Maar even een lijstje maken....
Hoi hoi, Goed dat je al gebeld hebt meid ! Nou hopelijk word je nu snel een grote stap de goede richting op gezet. Ik zie je ook nog wel aan "de andere kant" Liefs, Bibu !
dat heb ik nou ook. Ik vind het een beetje griezellug daar, met al die medische termen. Sandra, heel veel succes ! liefs irisje
Dank jullie wel meiden.... Voel me eigenlijk wel opgelucht nu ik gebeld heb...ppff....lekker slim dan...om zo lang te wachten... @Irisje,..ik snap het hoor meis...maar ik zie daar bekenden van de begintijd (helaas.....), dus dan voelt het wel goed.
In het begin toen we zwanger wilden worden, keek ik bijna nooit bij het onderwerp vruchtbaarheidsbehandelingen, ook omdat ik dacht dat het een "ver-van-mijnbed-show" was 8) Nu ik er wel degelijk thuis hoor, geeft het me juist veel steun en rust. Mede ook omdat je allemaal in hetzelfde schuitje zit.... En je komt idd veel bekenden van in het begin tegen..... Kus, An
Hoi Sandra . Wat goed van je dat je dan toch die afspraak hebt gemaakt .. Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik daar nog geen moed voor heb kunnen verzamelen Wij zijn nu toch ook al 14 rondes verder zonder resultaat en manlief word ook ongeduldig . Maar ik stel het steeds uit . Eerst dit nog even "afmaken" of dat achter de rug hebben enz . Nu weer gezegd dat ik wacht tot dochtertje weer helemaal beter is Ik hoop dat het je veel goeds brengt en snel zwanger bent . Groetjes Joyce
Lieve Joyce, Bij mij ging het precies zo hoor..... Maar door wat lieve meiden in het andere forum, dacht ik toch ineens....nu ga ik bellen! Ik moet zeggen dat ik me nu al opgelucht voel...ppff....maf he...
Hey Sandra, Wat fijn om te horen dat je nu al meer opgelucht bent dat je een afspraak hebt gemaakt. Ik hoop dat alle zorgen voor niets zijn en dat jullie binnenkort goed nieuws hebben! Ik kon je steeds al niet vinden hier op de zwangerschapspagina... Je was dus stiekem een deurtje verder aan het kijken. Nou moet ik zeggen dat ik zelf ook wel regelmatig bij de vruchtbaarheidsbehandelingen heb gekeken. Ik heb uiteindelijk de stap genomen om met tempen en ovutesten te beginnen en hoop dat dit duidelijkheid brengt. Maarre... wat moeten we nu zonder al die leuke berichtjes van jou? Dan kijk ik wel af en toe áan de andere kant' hoor... Wie weet komen we elkaar nog eens tegen bij het ík ben zwanger topic. Liefs Olga
Olga, ik was er zoiezo al veel minder de laatste tijd...ik was er gewoon teveel mee bezig... Dus de eerste stap was om wat minder op het forum rond te hangen... Zat hier soms gewoon de hele dag.... En deze maand heb ik mijn thermometer aan de wilgen gehangen....heeeeeeerlijk! Niks geen tempen en denken...ojeee...zou mijn eitje....? Gewoon lekker mijn hubbie aankijken en heerlijk samenzijn zonder druk van wat voor eitjes dan ook... Maar ik kom hier gerust af en toe lezen hoor meis....
Bravo Sandra Goed om te lezen dat je toch eerder naar de HA gaat. Spannend, ben benieuwd! Hou ons op de hoogte...
Echt wel! Daarom heb ik besloten om jullie kant op te gaan... Maar ik zal hier altijd weer ff komen neuzen.... Uiteindelijk willen we allemaal hetzelfde.....zwanger worden!
Sandra, die kogel is door de kerk... heel goed... dat die kogel dan maar een heel breed pad mag effenen voor het grootste geschenk. we gaan ervoor! heel veel succes.. Aoife