hoihoi misschien een hele gekke vraag, maar hoe voel je je eisprong nu precies? ik heb geen idee of ik hem namelijk voel omdat ik niet goed weet wat je dan moet voelen! liefs marieke
Nu ik enkele dagen hier op het forum lees, heb ik een idee dat ik weet hoe het voelt. Maar ben er niet zeker van, omdat het zo'n 14 jaar geleden voor het laatst was dat ik het voelde. Twee weken voor de start van mijn menstruatie kreeg ik altijd een soort van buikpijn, dat leek op een menstruatiebuikpijn. Ik heb nooit geweten waar het van was, en na een dag (of twee) was het ook weer over. Ik weet precies dat het twee weken er voor was, omdat ik altijd dacht dat het van de menstruatie was, tot ik in mijn agenda ging kijken. Sinds gisteren denk ik dat het gewoon mijn eisprong was. (Ik hoop wanneer ik gestopt ben het ook weer te voelen.
kijk daar heb ik wat aan dank je! ook ik heb idd 2 weken ong voor ik ongi moet worden war last van krampen, lijkt op krampen dat je ongi moet worden, dan zal dat t wel wezen. ik heb sinds een half jaar ook een spastische darm dus dat levert ook vaak krampen op alleen die zijn toch heel anders... iig bedankt!
pijn in me buik.. ik voel me ei ook pas sinds ik met de pil gestopt ben.. daarvoor voelde ik hem helemaal niet .. kussiej
Hoi hoi! Ik heb idd ook 2 weken voor mijn ongi pijntjes in mijn buik. In mijn geval zijn het tot nu toe altijd steken in mijn rechter onderbuik geweest... Toch wel handig om te voelen.... Liefs Chris
@ schatje1: Dat je je ei niet voelde tijdens de pil, dat klopt, want wanneer je de pil slikt, héb je juist ook geen ovulatie!
Klopt, sinds de pil heb ik het ook niet meer gevoeld. Ik hoop wel dat het terugkomt wanneer ik stop. Maar als je dit nou voelt, heeft het dan nog zin om die avond bijvoorbeeld te klussen? (Gewoon vraagje, want in eerste instantie zal ik gewoon klussen bij "vaginale hunkering" , waarvan ik begreep dat die heftiger werd na het stoppen... )
Ik voel echt een flinke steek rechts of links in mijn onderbuik. Pijnlijk genoeg om even te moeten gaan zitten.
ik ervaar het voelen van me ei als een pijnlijke iets ik kan dan gewoon niet goed rechtop staan van de pijn en moet liggend een houding vinden dat ik de pijn minder voel maar het is hels maar aan de andere kant ook een zegen nu weet ik wel wanneer ik vruchtbaar ben maar ook dat heeft er niet voor gezorgd dat ik snel zwanger ben zit al in ronde 9
Ik ervaar ook de ongi achtige buikpijn, dat dat de eisprong is zegt ook het afscheiden van het slijm. Daarnaast heb ik een behoorlijk irritante stemmings wisseling. Ik ga alleen maar mijn partner uitdagen tot ruzie, dit meer ook door de pijn. Wel vervelend dus dat ik dan juist vruchtbaar ben want van goed maak klussen heeft mijn partner nog niet gehoort Het lijkt al met al bij mij dus echt meer op ongesteld worden dan op de ei, terwijl ik als ik ongesteld moet worden weinig of nergens " last" van heb.
ik voel niet precies mijn ei, maar krijg rond die tijd enorm last van mijn (.)(.).... als dat begint, weet dat ik mijn ei heb gehad zodra die pijn begint..
ik voel mijn eisprong als flinke steken in mn rechter- of linker onderbuik. Ik vind het echt wel pijnlijk! Daarna gaan mn borsten zeer doen, dus ik weet t altijd heel zeker.
Mijn eis prong voel ik rechts of links (om en om) een hele drukkende pijn net of er iets dwars zit in de zijkant van mijn buik net boven mijn lies en na de sprong blijft die pijn nog wle een dag of 2 op de achtergrond hangen. Bij de eis prong heb ik wel een halve dag pijn.
Hier idem, wel handig omdat je precies weet wanneer die dan is. Maar pffff af en toe best pijnlijk.... maja is voor een goed doel