Ik heb hooikoorts (berkenallergie) en last van kruisreactie bij kersen,aardbeien, tomaat etc. pilletjes word ik extreem moe van, en wil ik liever niet meer nemen, heb nu alleen neusspray van Vogel en livocab oogdruppels. Heb nu vooral last van een jeukend gehemelte. iemand nog een tip voor andere middeltjes? iets homeopatisch of zo dat helpt?
Emigreren naar een stuk rots ver uit de kust? Ligt het aan mij of is het dit jaar erger dan voorgaande jaren?
ja, bij mij wel! heb nog niet eerder last gehad van kruisreactie. Misschien doordat de lente zo laat begon? Meestal heb ik ook niet heel lang last, meestal zo'n 3/4 weken op z'n ergst.
t is dit jaar ook erger zei mijn ha ook al komt omdat t zo laat bloeit en nu alles tegelijk helaas geen tips meer
Hier ook enorme last van momenteel! Ik gebruikte altijd prevalin poederspray die was echt perfect maar nergens meer te koop nu
Mja daar worden meer mensen heel moe van. Onze drogist adviseerde ook om dan eens allerfree te proberen. Is precies een ander werkzaam stofje.