verhuizen dubbele lasten ?

Discussie in 'De lounge' gestart door knorretje21, 1 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    Ik vraag me af, wij hebben nu een huurhuis. En hebben vandaag een ander huis aangeboden gekregen ook een huurhuis. Nu vraag ik me af zit je dan met dubbele lasten 1 maand of niet?

Of is daar een regeling voor dat je een maand ''krijg'' of iets?

ben er erg benieuwd naar, morgen bel ik er zowieso voor. Maar ben zo nieuwsgierig alvast. Vandaar dat ik het hier vraag.

2. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Toen wij onze huurflat opgezegt hadden en naar een huurwoning gingen hebben wij inderdaad 1 maand dubbele kosten gehad.

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Je hebt inderdaad 1 maand dubbele lasten als je veranderd van huurhuis.

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

mijn broer had dit niet maar die ging van een particulier huis naar een particulier huis.

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Normaliter is het inderdaad zo dat je een maand lang dubbele lasten hebt. Let er wel op dat je tijdig je huidige huurcontract opzegt en dit ook aangetekend doet.

Wij hebben vorig jaar een maand extra kunnen betalen omdat onze opzegging niet was aangekomen. Aangezien we dit niet aangetekend hadden verstuurd, konden we ook niet aantonen dat we daadwerkelijk op tijd hadden opgezegd.

6. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Soms kan het per halve maand, dat scheelt alweer, even navragen bij je woningbouwvereniging

Deel Deze Pagina