iemand idee waar ik spiegel kan laten graveren als aankondiging voor mijn zwangerschap? (als t zover is dan) ik heb ooit een site gezien, maar ben m kwijt... ik bedoel een spiegeltje met bepaalde tekst, zodat je zegt dat je ouders een kleinkind kunnen verwachten... iemand enig idee waar ik dit kan laten doen?
Ik ken hier iemand in de buurt die het zelf doet... als hobby zeg maar... Ken je niemand evt. in de buurt die het ook kan doen? Is een stuk goedkoper....! Anders even navragen bij een winkel als Pippoos ofzo... die weten ook nog wel eens wat.. En als je bij google "spiegel graveren" intypt krijg je heel wat sites... Misschien zit daar een tussen.. Wel een heeeeeee leuk idee!
Bij een glasblazer kan je spiegels laten graveren. En wie weet bij de juwelier ook wel. Leuk idee, hoop dat je het snel een spiegel kan laten graveren.
zoiets? http://www.laserspiegel.nl/cms/componen ... /vmcchk,1/ staat geen zwangerschaptussen.. ik weet dat ze ze hier bij ons wel hebben, als je echt nergens kan vinden wil ik er best eentje opsturen. liefs
ja idd zoiets! ga alsik tijd heb ff op de markt kijken staan ze soms geloof ik ook met glas en sieraden graveren... misschien willen zij het doen?!?!? we zien wel, zogauw ik het heb, laat ik het weten! maar andere sites zijn nog steeds welkom hoor!