samsung galaxy ace

Discussie in 'De lounge' gestart door Stinkerbell, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Hallo,

Ik heb nu zo'n 2 maanden ongeveer een samsung galaxy ace. In het begin ging het allemaal helemaaal perfect maar nu valt hij zo'n 1 keer per dag uit. Ik krijg hem pas weer aan door de batterij te verwijderen. Nu heb ik hem vorige week al laten opsturen. Afgelopen dinsdag kon ik hem alweer op halen. Zat er een kaartje bij dat ze geen defect hebben kunnen vinden. Nu heb ik hem dus weer twee dagen terug en hij valt nog steeds uit 1 keer per dag.
    Wie heeft dit ook?

Trouwens er is geen duidelijke reden waarom hij dit zou doen. Hij valt uit tijdens het bellen. Soms is hij uit als ik hem wil pakken.

Ben bang dat ik weer terug moet. Maar het heeft toch geen zin om hem weer op te laten sturen?

2. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik heb ook de Ace maar tot nu toe geen probleem mee gehad.
    Ik zou hem toch nog een keer wegbrengen met duidelijk je klacht erbij, zomaar uitvallen is niet normaal lijkt mij.

3. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

8 apr 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Hier ook een ace. Geen problemen mee tot nu toe.

4. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    Ook een Ace, zonder problemen..
    Lijkt inderdaad niet goed, nogmaals opsturen..

5. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Thanks, toch inderdaad maar weer even terug.

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik heb dit toestel ook sinds 2 weken en bij mij viel hij ook zomaar in ene uit terwijl de batterij niet leeg was. Ik kreeg hem ook niet meer aan zonder de battertij de verwijderen. Omdat ik hiervoor al gezeik had met een toestel wat 3x teruggestuurd is hebben ze me ditmaal meteen een nieuwe gegeven. Gisteren ontvangen en tot nu toe nog niet uitgevallen. Zeker fabrieksfout

7. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Ondertussen is die van mij al voor de tweede keer weg. :( Ben benieuwd of ik er nu 1 krijg die het wel doet.

8. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Ik had het ook! Heb hem terug gebracht en een nieuwe gekregen. Deze is nog niet zomaar uitgevallen en dat je hem dan pas weer aan krijgt als je de batterij eruit haalt.
    In de winkel zeiden ze dat ze er nog helemaal geen klachten over hadden gehad dus dat het vast een foutje was bij die ene telefoon.

9. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik heb de telefoon nu twee weken en heb er nog geen problemen mee......laten we dit ook zo houden, want ik vind hem net zo fijn...:)

Al zit negen van de tien keer mijn vriend Angry Birds te spelen...hoe bedoel je verslaafd...:(

Deel Deze Pagina