En ben je tevreden? Een half jaar geleden was ik 1.75 en 73,5kg en niet tevreden. Ik was ongemerkt best wat aangekomen in korte tijd en zat letterlijk niet lekker in mijn vel. Inmiddels ben ik 8,5 kilo afgevallen en weeg ik nu 65kg. Ben daar stiekem best een beetje trots op .
Ik ben 178 cm en weeg ong 72 kilo, ik ben prima tevreden, mijn heupen en buik zouden minder uitsteken bij 69 kilo, maar ik hou gewoon van eten hahahaha
1.64 en gewicht schommelt tussen de 55 en 56 kilo. Ik ben opzich wel tevreden (ik kom van 65-67 kilo) alleen heb ik overtollig huid op mijn buik wat ik super lelijk vind. Ook zit het vol met striae dus mooi is het niet... Maar ik ben tevreden met mijn gewicht en vetpercentage.
1.68m en 50kg Valt gelukkig niet op dat m'n ribben heel zichtbaar zijn als ik geen topje aan heb. Mijn gezicht en onderlichaam zien er door mijn bouw redelijk normaal uit (dun maar niet heel extreem naar mijn idee). Een paar kilootjes erbij zou ik niet erg vinden maar dat roep ik al jaaaaaren en tot nu toe geen succes geboekt.
Nee ik ben niet tevreden. Ik ben 1.68m en weeg 76kg te zwaar dus. Maar het lukt me niet om te stoppen met snoepen. Dom hè?
1.75 en 57 kilo. Had wel iets zwaarder willen zijn, maar ik kom van 49(!) kilo. Altijd al dun geweest, dus ben allang blij dat ik in ieder geval boven de 55 kilo zit. Mijn probleem is nu met name mijn buik, geen idee hoe ik daar vanaf kan komen zonder af te vallen..
1.71m en 55 kilo. Wel tevreden, woog altijd wat minder (rond de 50), dus voor mijn gevoel mag er nog wel wat af, maar ik vind het zo ook wel prima, dus ik let verder nergens op qua eten.
Ik ben 1.78 en 56 kilo. Tevreden ben ik niet, had gehoopt dat er een paar zwangerschapskilo's bleven zitten maar helaas.
Ik ben 1.60 en 55 kilo. Ik ben nu opzich wel tevreden,alleen mijn buik en billen mogen wat strakker dus ik ga binnenkort beginnen met sporten
Jeetje... wat zijn jullie slank! Ik ben 1.75 m en weeg net onder de 100, ik ben mij er van bewust dat het te, veel te, zwaar is maar ik voel mij niet dik. Ik verzorg me goed en de kilo's zitten goed verdeeld. Toch ben ik niet tevreden en probeer is af te vallen mbv een dietiste. Lukt nog niet enorm omdat ik echt heerlijk kan snoepen en eten. Maar er moet nog wel een kilo of 20 af, zucht....
1.63m en 70 kilo. Ik ga dan ook eindelijk eens beginnen met sporten. Het gaat bij mij vooral op buik en billen zitten
Ik ben 1.77 en nu 67 kilo en ik ben niet tevreden. Ik ben 11 weken geleden bevallen en woog voor mijn zwangerschap 59 kilo. Dat was dan wel iets te mager (veel mensen gaven aan mij wel erg mager te vinden) dus dat hoeft niet perse maar 60-61 kilo zou ik wel leuker vinden. Overigens vindt mijn man dit mooier en op zich zit ik ook gewoon in maat 38 en bovenkant S dus heel ontevreden ben ik niet maar ik voel me er toch minder prettig bij, het voelt niet als mijn lijf nog. Hopelijk gaat het een beetje vlot eraf en krijg ik alles weer strak haha.
Voor de zwangerschap 51.7 kilo en 1.68 lang. Nu tijdens de zwangerschap ben ik sinds vandaag 70 kilo.
169 nu 81 kg. Ben nog in het proces om af te vallen. Ik zal nooit dun dun zijn en heb daar vrede mee. Ik kom van de 127, (sleeve) was afgevallen tot de 77 en was toen zwanger. In de zwangerschap helaas weer aangekomen tot 88kg en het gaat nu zooooooooo langzaam.
168 bij 79 kilo. Voor de zwangerschap 71 ongeveer. Dat graatmagere hoeft ook weer niet van mij. Een vrouw mag best wat vet op haar botten hebben.
160cm , 50 kilo. Voor de zwangerschap 45 kilo, tijdens de zwangerschap opgeblazen naar 70+ kilo Op zich ben ik tevreden -ik ben tenslotte gezond- maar ik merk dat mijn huid veel losser is dan voor de zwangerschap, en daar ben ik niet zo blij mee. Maar goed, ik ben ook pas 3 maanden geleden bevallen dus misschien trekt het vanzelf nog strak? *duimt*
1.68 en 85 kilo. Te zwaar dus, ben bezig met afvallen en dat gaat redelijk. Vorig jaar rond deze tijd woog ik nog 97 kilo. @Grietjenb en @Kanarie en anderen als jullie het leuk vinden kunnen jullie meeschrijven in ons topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/knop-om-afvallen.657202/page-112