gisteren was mijn uitgerekende datum.. helaas ging deze dag gewoon voorbij onze kleine meid zit gewoon nog te lekker.. maar het is onze eerste, en ik ben zo benieuwd.. maar zou zo graag willen dat ze kwam.. gewoon omdat ik nieuwsgierig ben.. maar nou heb ik geen idee hoe ik de volgende dagen door ga komen... iemand tips??? groetjes Nicky
Ik weet precies hoe je je voelt! De nieuwsgierigheid word ook steeds erger. Hoe zal het kindje eruit zien, op wie lijkt het kindje. Je leeft toch uit naar die 40 weken... Hoe je de dagen door moet komen? Gewoon lekker je eigen ding blijven doen Het kan nu echt niet meer lang duren, over 2 weken heb je zeker je meisje in je armen.
Nou hier: Ikea onveilig gemaakt op mn uitgerekende dag (net verhuisd) dag erna lekker thuis rondgerommeld want na een verhuizing is er nog altijd genoeg te rommelen Dag voor de bevalling naar een vriendin geweest op anderhalf uur rijden en s avonds met mn vriend mee naar de hondenclub. Dat was bij de oudste. Bij de jongste: dag voor UD: ZH voor controle en naar de kapper geweest, UD: papa/opa jarig, niet heen geweest hoor. UD+1 van alles geregeld voor de opvang van de oudste, helaas moeten verwerken dat mn opa is overleden die dag. UD+2 CTG in ZH + rommelen, UD+3 schoonzus en zwager op bezoek op dochter op te halen, tas inpakken etc. UD+4 Inleiding... UD+5 bevallen
ik ben nu ook al 6 dagen over tijd! had er niet op gerekend want mn andere 2 kids kwamen wel op tijd! balen. de vk zei tegen mij dat ik afleiding moest zoeken. als je gaat zitten wachten raak je misschien toch gestressed en dan maak je stresshormoon aan en dat houdt de boel tegen, vertelde ze me. dusss lekker de deur uit gaan! succes!