Mijn zoontje zit niet meer in 110/116 (gaat net, maar wel te strak eigenlijk) maar ook nog niet in 122/128 (te groot bij de schouders, te lang bij de armen), hij draagt nu 116/122. Normaliter heeft hij eigenlijk altijd shirts van de H&M, in 110/116 afgelopen jaar en eigenlijk ook nog nu dus, omdat ik nog niets anders heb gevonden. Ik heb bij de ZARA online gekeken, maar vind daar geen leuke prints tussen zitten eigenlijk. C&A heb ik gekeken (heeft hij weleens gehad, maar behalve een leuke trui, niets kunnen vinden op het moment). Iemand nog meer online ideeen van kledingmerken, niet te duur graag? (Esprit heeft 116/122, maar sale is uitverkocht in zijn maat en nieuw vind ik te duur)......
Vind WE op t moment erg leuk. Alleen heb je dan 110/116 122/128. Ja, dan zou je moeten kijken wat t leukste staat.
maar hoe valt WE???? Ik ga ook even bij unlocked en ravagio kijken. V&D heb ik wel gehad, maar vind ik zo vierkant en niet zo'n goede kwaliteit.......
Misschien even kijken bij nextdirect.com? Heb er voor mijn dochter besteld en valt goed op maat. Let wel op retourbeleid daar! Is op eigen kosten.
Nextdirect is echt heel leuk en niet duur. Verder slaag ik vaak goed bij de Name It, H&M en Takko voor shirts.
Ik heb hier precies hetzelfde, ook net die maten. Omdat shoeby klein valt gaat 122/128 daar prima. Ze hebben vaak een prijs per twee shirts. Primark gaat ook vaak goed. ..
Mijn zoontje heeft nog een kleinere maat, maar ik vind de WE een stuk kleiner vallen dan de H&M. Bij H&M heeft hij maat 86 en bij de WE 98/104.
nextdirect is engels, en mijn ervaring is dat engelse maatvoering precies tussen die van ons valt. Dus zou inderdaad 116/122 precies goed moeten zijn! Ben zelf ook werl erg fan van Next, goeie kwaliteit inderdaad. Haal het alleen zelf altijd in engeland, dus geen ervaring met de webshop...
oh en winkels of kleding zoeken die niet combimaten gebruikt, maar enkele. Ze zijn er echt, maar wel lastig te vinden soms!! Misschien hier: Kleding.nl - Kleding online kopen: vergelijk mode en bespaar! is een zoekmachine voor kleding
Z8! Leuke shirts en echt niet zo duur. Valt wel klein. Mijn zoontje heeft maat 116 maar van z8 128/134 😳,