Ik ben op zoek naar een nieuwe woonkamervloer, denk aan licht eiken laminaat, maar er is zoveel keuze! Dus graag wat inspiratie van jullie (woon)kamers.
Dat is balen, wij hebben nu ook een donkere vloer, laminaat, maar wil zo graag iets lichters. Het oogt ook snel somber vind ik.
Dit is onze vloer...houten vloer. Ik wil hem echt niet kwijt...maar hij moet hoognodig behandeld worden:
Dit is echt mijn smaak Wij hebben hier lichteiken-laminaat liggen; maar dat is oud, versleten en op. We gaan er in een volgende woning pas weer wat aan doen, want we willen binnen nu en 2 jaar verhuizen. Ik vind het zonde om dan een nieuwe vloer aan te meten.
Wij hebben laminaat in de kleur Frosted Oak. Zie google. Echt heel blij mee. Kan goed bij heel veel soorten meubels.
Lijkt Door de foto denk ik is meer bruin dan grijs. Misschien zie je het zo beter onze meubels zijn namelijk wel grijs.
Wij hebben nu nog dit.. Over 3 weken gaan we verhuizen en dan nemen we (als het goed is) grijs tegellaminaat. We gaan morgen kijken voor laminaat 😁
Wij hebben ook laminaat in deze kleur. Net ietsje lichter misschien. Heb er echt spijt van want je ziet werkelijk ieder kruimeltje, krasje en stofje. Maargoed nu ligt het er al... Boven hebben we laminaat in een lichtere kleur, eiken geloof ik.