Badpak dilemma

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamanama, 25 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik heb thuis twee badpakken besteld bij Wehkamp, een maat 42 en een maat 44. Droog past de maat 44 goed, maar de 42 past ook (zit wel wat strakker natuurlijk). Maar ja, als een badpak nat is, dan wordt het meestal wat wijder,toch? Wat is nu wijsheid....welke maat zal ik nemen? Aan de ene kant denk ik.mstraks zit het te strak of krijg je het niet makkelijk aan, aan de andere kant wil ik ook niet dat het straks te wijd zit en ik steeds moet hijsen.

2. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    zou ik 42 nemen. ik had hier een zwembroek maat 40... ging zwemmen van het weekend en hij zat echt te los.. niet fijn dus had achteraf ook beter 38 of 36 kunnen nemen zelfs

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.203
    35.915
    113
    Ik zou ook voor 42 gaan, denk dat het anders echt laat lubberen en dat is zo vervelend.

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    zit de maat 42 zo lekker dat je hem ook wil dragen als je droog bent?
    Bij mij zou het zo zijn, dat als het droog niet lekker zit, dat ik hem al niet aan wil doen. Verder moet het niet te veel trekken bij mijn nek en schouders, want daar hou ik last van.

En ga je echt altijd zwemmen - of heb je je zwempak aan en zit je bv ook veel op de kant? Want dan moet hij op de kant ook érg lekker zitten natuurlijk.

Oftewel: Ik ben altijd voorzichtig met 'uitlopen' van schoenen en kleding...

5. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Daar heb je ook een punt, Athina. Als ik hier in Nederlamd Nasr het zwembad ga, dan lig ik eigenlijk altijd in het water. Maar op vakantie zit ik ook wel aan de kant of op het strand.

6. tuc

tuc Niet meer actief

Ja als 42 ook past zou ik zeker die doen

7. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    waarom ga je niet even ermee onder de douche?.. dan merk je het vanzelf toch (zorgen dat de kaartjes droog blijven)

8. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Precies dit!

9. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Als het een goed merk is wordt hij vrijwel niet wijder hoor. Gewoon kijken welke droog het beste zit. Snijdende schouderbanden zijn namelijk vreselijk vervelend als je een badpak langere tijd aan hebt. ;)

10. MissChaos

MissChaos Actief lid

2 aug 2014
    238
    0
    16
    Serieus? En als hij niet goed zit, stuur je hem retour?

11. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    nou ik heb het zelf nog nooit gedaan.. bestel nooit iets thuis

maar het is maar water toch? je past het sowieso...

of denk ik echt te fout?

12. littlemunchkin

littlemunchkin Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Persoonlijk vind ik dat echt wel te ver gaan ja. Dat valt onder gebruik.
    Je gaat toch ook niet een badpak kopen om vervolgens een middagje ermee in het peuterbadje te gaan zitten en daarna weer terug te brengen?

Besides, badkleding die droog goed past, pas je ook als het nat is. ;)

13. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Is dat echt zo? Dat is nu mijn vraag...wordt een badpak niet ruimer door het gewicht van het water?

14. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Ik heb vorig jaar ook een badpak gekocht, nou die is niet wijder geworden...??

En ik zou niet onder de douche stappen om hem vervolgens retour te sturen. Ik moet er eerlijk gezegd wel om lachen. het zou wel echt het toppunt van lef hebben zijn, als je zo'n gebruikte badpak waarmee je hebt gedoucht retour stuurt. haha.

liefs xxx

15. Kim31

Kim31 Bekend lid

7 dec 2011
    539
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik vind een nat badpak juist meer 'plakken' en zeker niet lubberen. Ik zou gaan voor de maat die droog het lekkerst zit en mooist staat.

16. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Het is ook afhankelijk van het model.
    Ik heb 2 badpakken waarbij een soort voorgevormde cup in zit. Deze zijn bij mij droog goed maar in het water zwemmen de dames er bijna uit;)
    Nu toch maar ook een echt zwem badpak besteld naast het mooi badpak.

Deel Deze Pagina