over mijn man...normaal prima relatie hoor, maar kan em op dit moment wel schieten! Ik ging na het eten nog even een zak koffie halen, want die was op, ik zou meteen doorgaan naar de sportschool. Ik had koffie gehaald, startte de auto en die sloeg af, dus ik startte opnieuw. Hierdoor afgeleid en dus niet gezien dat er ondertussen een auto achter mij stond te wachten. Ik rijd dus achteruit parkeerplek af, boem tegen die andere auto aan....super balen natuurlijk. Uitgestapt, andere vrouw ook, ik excuses gemaakt want zij was natuurlijk ook geschrokken. Ik heb een heel klein krasje op de bumper, zij ook. Het was geen heel nieuwe auto die ze had, maar ja, ik snap ook dat zij ernaar wil laten kijken door de garage. Dus schade formulier ingevuld, telefoonnummer uitgewisseld, afgesproken dat we nog contact opnemen. Ik baal uiteraard enorm, want we hebben het al zo krap en als zij het willen laten maken, zal dat natuurlijk geld gaan kosten. Ik naar huis, huilen stond me al nader dan het lachen, voelde me zo stom. Ik weet het, kan iedereen gebeuren, maar toch. Dus man zegt " nu alweer thuis" en ik vertel het verhaal. Hij reageert heel erg nukkig waarop ik zeg dat ik er ook van baal maar dat ik het uiteraard niet express doe. Man vraagt nog " waarom ben je niet gaan sporten" en ik zei dat ik zo baalde, kon me er niet meer toe zetten en wilde even mn verhaal kwijt bij hem. Hij reageert heel stom, zit te mopperen dat het geld kost etc, kortom ik voelde me even helemaal niet gesteund en werd boos, gewoon uit frustratie. Ben naar boven gelopen om te douchen, steekt meneer doodleuk zijn hoofd om de hoek dat ie voetbal gaat kijken " doei" ! Serieus, ben zoooooo boos! Ik bedoel, we hebben woorden gehad, ik had het graag nog even uitgepraat en meneer denkt doodleuk " oh das mooi, zij is thuis kan ik mooi weg". Heb hem net opgebeld, en heb gezegd dat ik dit echt niet leuk vind. Temeer omdat hij nota bene door zijn schuld onze vorige auto total loss gereden heeft en toen heb ik hem alleen maar gesteund! Hij belde mij toen, ik heb babyfoon bij buren gezet want de kleine sliep, ik ben er meteen heen gegaan, halve nacht in ziekenhuis gezeten. Heeft ons toen hoop geld gekocht, moest toch een nieuwe auto komen, maar nooit nooit nooit heb ik hem de schuld gegeven of rot gedaan tegen hem. En met een minuscuul krasje krijg ik meteen te horen dat ik uit mn doppen moet kijken....
Hoi, Heel vervelend allemaal snap dat je geschrokken bent maar je bent hier gewoon voor verzekerd hoor. Dus niet al te druk maken. Dikke knuffel
ik ben er niet voor verzekerd, dan moet je all risk verzekerd zijn en dan zijn we niet. Onze eigen auto is niet meer zo nieuw dus zit in de WA plus. Dus ik snap wel dat het rot is, dat het geld kost, ik baal er ook van. Maar ik kom al balend thuis, wil mn hart luchten en dan krijg ik dit, daar kan ik dan echt van balen.
Haha.. Sorry, maar zo herkenbaar.. Volgens mij komt dan bij veelmannen dat gevoel van " vrouwen kunnen niet rijden" gevoel weer naar boven.. Tenminste zo is ie van mij wel.. Hij rijdt tegen een paaltje en zegt dat pas de volgende dag, bij mij slaat met harde wind de deur tegen een andere auto aan en meneer gaat meteen gestressed kijken hoeveel meer de verzekering nu gaat kosten.. Laat hem maar ff.. Jij kunt er ook niets aan doen, je bent verzekerd en ongelukjes gebebeuren!
Trouwens, kun jedat kleine krasje op je eigen auto niet laten zitten of een beetje groene commandant erover?
je eigen auto is niet verzekerd maar de auto van die andere mevrouw wel! Alhoewel je dan waarschijnlijk ook een hoop teruggaat in noclaim.. Maar ik snap dat je boos bent, zou ik ook zijn!
Misschien had je man een rustig avondje in gedachten en was ie gepikeerd Maar serieus het is wel balen voor je!
Ik dacht ook meteen dat je man waarschijnlijk gepikeerd was omdat hij andere plannen had Gelukkig heeft jullie auto niet al te veel schade en ben je i.v.m. de andere partij in ieder geval wel verzekerd.
dank jullie wel meiden, ik ben alweer beetje minder boos. ow ok zie je wel moet even de verzekering nalezen, weet het niet uit mn hoofd. Had ik nu even geen zin meer in. Nou dat krasje op onze auto moet je echt zoeken, zit ook nog eens op de bumper dus roest niet, daar gaan we echt niks aan doen. Schade aan de andere auto viel mijns inziens ook mee, ook op bumper en wellicht dat het zo weg te poetsen is, ik hoop het. Zal wel eigen risico verhaal worden.
volgens mij had man geen andere plannen, wellicht voetbal thuis kijken. Hij had met niemand afgesproken, kleine ligt te slapen dus hij kon toch niet weg. Zoveel spannends kan het niet zijn geweest
hopelijk is het krasje op de auto van de mevrouw zo miniscuul dat ze er ook niks mee zal doen. Maar idd echt even een rotopmerking van je vriend. en daarna gelijk de boel ontvluchten en de deur uit gaan volgende keer dat hij iets verkeerds doet ook maar eens zo'n (rot)opmerking maken en gelijk zeggen dat hij ook zo tegen jou tekeer ging met die minikras op de auto, mss dat hij het dan snapt?