Verhuizen, ik zie er zo tegen op.

Discussie in 'De lounge' gestart door Deedee91, 30 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. p1982

p1982 Niet meer actief

Container leeg zal hier probleem worden wordt maar 1x per 4 welen geleegd denk waar laat je t dan in de tussen tijd

2. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.612
    2.406
    113
    Nou, een update.. de buren krijgen vandaag of andere morgen een brief dat ze naar kantoor moeten komen. Alle instanties zijn nu ingelicht. En nemen acties.

Ik in paniek, want dan is er meer gevaar voor mij en mijn gezin.
    We zijn nu als een gek aan het inpakken, het huurcontract wordt per direct ontbonden. En we hoeven ons niet aan een maand opzegtermijn te houden. Vannacht en de rest vd week slapen we ergens anders.

Alleen, alleen inpakken gaat hem niet worden. Bewust "anderen" helpen mee. Nu versneld de verhuizing regelen. Met een beetje geluk zijn we zondag verhuisd

3. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.612
    2.406
    113
    Nou.. van de nw verhuurder krijg ik gratis 2 weken eerder de sleutel. Zo superlief! Morgen contract tekenen, en donderdag de sleutel.

4. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Je etje wat en gedoe zeg. Dan voel je je ook niet veilig in je eigen huis.
    Wel fijn dat het allemaal zo snel kan.

Ik ben op mn gemakkelijk aan het inpakken.
    Ben vandaag druk geweest met aanvragen van nieuwe gezinnen en daar afspraken mee plannen. Ook met het nieuwe gastouderbureau alles afgesproken zodat mijn inschrijving in het dorp in gang gezet kan worden. Als alles meezit kan ik vanaf 4 april vol aan het werk.

Alleen dat inpakken met een bijna peuter om je heen is lastiger dan ik me van de vorige keer kan herinneren. Ben blij dat ik nu al begonnen ben en niet pas ga beginnen als we de sleutel hebben.

5. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Hier ook hoor. Dat verzamel je in zakken en breng je naar t afvalstation? Ik zou volle vieze kliko's echt niet kunnen waarderen.

6. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.293
    11.899
    113
    Dat is bij huur. Bij koopwoning hoeft dit echt niet hoor. Ze kopen het zoals het er dan uitziet.

7. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ik heb met man afgesproken dat ik er morgen nog wat zakken uithaal en bij mn werk weggooi...Dan Is die halfvol en dat vind ik redelijk. Mijn werk Is alleen 30 minuten rijden en dat met die vieze zakken achterin haha nouja moet maar dan...

8. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Ja, dat is zo. Maar dan nog zou ik zelf mijn huis fatsoenlijk achterlaten, dus schoon, kliko's leeg ed.

9. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.293
    11.899
    113
    Oh ja, zeker. Gewoon normaal gepoetst en lege kliko's inderdaad. Maar niet de gaatjes dicht en neutrale muren en zo. Zou wat zijn als dat bij een koophuis moest :p

10. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.293
    11.899
    113
    Ow jee. Wat een gedoe. En stressvol. Goed dat jullie er nu meteen weg gaan. Fijn dat je gratis eerder in je andere huis kan. Wat zal jij opgelucht zijn dat je daar weg bent straks.

11. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.293
    11.899
    113
    Top dat je straks meteen weer vol werk hebt. Heel fijn.
    Rustig inpakken heb ik ook gedaan. Scheelt echt wel. Nu nog de rest ;) en dat is nog best veel. Maar goed. Deze weken vrij, dus tijd om in te pakken gelukkig. En wij gaan niet ver verhuizen en na de verhuizing nog een week voor oplevering. Tijd zat dus, als jet goed is :p

12. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.612
    2.406
    113
    We hebben werkelijk binnen 2 uurtjes, het kantoor, alle slaapkamers en badkamer ingepakt. Maar goed, het scheelt dat we nog geen 5 maanden er wonen. Nog enkel de keuken en de woonkamer.
    Uurtje werk, verwacht ik.

Vannacht goed geslapen, (slapen ergens anders)

Vandaag het huurcontract tekenen, gisteren de borg en mnd maart betaald. Wie weet krijg ik straks de sleutels al en anders morgen. Ook goed. Vandaag maar alvast latex halen en rollers en kwasten, ed.
    Informeren naar ladderliften ed. voor de verhuizing. Als ik zo ding zelf huur, dan kunnen we evt zondag al verhuizen. Dan heeft de winkel onder ons geen last van ons. Wel zo prettig.

En hoe eerder we weg zijn, des te beter.

13. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Nee idd. Bij een huurhuis weet je van re voren dat je de muren moet overschilderen als je ze pimpelpaars gaat verven trouwens. Dus dat zou ik zelf al niet doen, en lelijk, en extra werk aan het einde.

Gaatjes waren hier niet dicht in ons nieuwe huurhuis, had wel gemoeten, maar niet gebeurd. Dus zelf maar gedaan.

In oude huis hebben wij het niet gedaan. Hoefde niet van verhuurder. Helemaal prima, haha.

14. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    wij hebben na de verhuizing ook nog een week tot de overdracht en mn man is in die week nog 2dagen vrij. wij hebben op maandag de overdracht dus ik denk dat wij die zaterdag en als het nodig is zondags het huis schoonmaken. verder hoeven we eigenlijk niks te doen.

15. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.507
    113
    Vrouw
    tja, jij vindt het lelijk, een ander misschien niet;)
    ik heb ook een huurhuis en woon hier al 8 jaar. ik heb een donkergrijze muur beneden en op kinderkamer een knalroze muur. ik ga echt niet 8 jaar tegen een witte muur aan zitten kijken terwijl ik dat niks vindt hoor. maak het gewoon naar mijn zin, desnoods pimpelpaars en als ik hier weg ga is die muur binnen een half uur weer onder de (goedkope) witte verf. heb ik er graag voor over.

16. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.687
    5.717
    113
    Sorry meiden ik heb het topic geopend maar kom er niet aan toe om actief mee te schrijven en alles bij te houden.

Wij zitten inmiddels prima, mooi huis, groot voor ons doen dus moet echt een schoonmaakplan maken. Vind het wel enorm wennen en heb toch wel wat heimwee. Maar goed dat komt vast wel goed.

Succes allemaal die gaan/zijn aan het verhuizen!

17. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Maar ik hou het toch ook bij mezelf? Prima dat jij het er voor over hebt. Ik geef alleen aan dat ik zelf twee redenen zie om het niet te doen, ik vind het lelijk en ik heb geen zin het weer wit te moeten verven.

18. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Fijn dat alles achter de rug is. Ondanks dat wij er ook echt op vooruit zijn gegaan, had ik ook wel wat heimwee de eerste dagen.

19. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.293
    11.899
    113
    Maakt toch niet uit joh.
    Fijn dat het nieuwe huis bevalt. Hopelijk gaat de heimwee snel over. Vervelend gevoel. Geef het wat tijd. Het is gewoon enorm wennen.

20. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Yes, het oude huis Is overgedragen. Nu hebben We weer maar 1 huis...klaar met verhuizen!

Deel Deze Pagina