Mooi! Wij hebben zoiets maar dan met donker hout. Vloer is pvc-vloer met brede planken en noesten in verschillende tinten gemeleerd licht grijs.
Goed bezig! Lekker toch. Door tijd gebrek heb ik dat niet kunnen doen. Dus alles is mee. En gaat, helaas , weer de zolder op. Gelukkig is die wel heel ruim en kan ik daar op termijn zaken goed uitzoeken. Het is in elk geval een stuk overzichtelijker. Maar goed.... dat kan later ook. Krijg je ervan als je werkt, studeert, 3 kids opvoed, verhuist, verbouwt..... ergens lever je dan in Ben benieuwd qua kijkers. Wat zijn over het algemeen de reacties van de kijkers?
Vandaag de hele dag op en neer gesjouwd met dozen, ingepakt, op en neer gereden met de auto tussen de 2 huizen. Die verhuizers van ons hebben straks weinig te doen Alle tijd die ze korter nodig hebben, scheelt ons geld. Dus vandaar.... Morgen weer verder.....
Sommige weten niet wat ze kunnen lenen Andere vond tuin te klein Andere twijfelt ons huis of 2 onder 1 kap Wachten wel af Bij verkoop huis kan er nog veel meer weg ruimt mooi op zo eb weg ermee
Vandaag het llaatste beetje in het oude huis opruimen.. Ik heb gisteren een oproepje geplaatst op zo koopjeshoek FB, sjouwers gevraagd 10 per uur. Dat werkte prima, binnen een half uurtje 4 extra mankracht geregeld. Ze hebben zelf bedden ed in elkaar gezet. ideaal!
Ow, daar kan je dus niks mee helaas. Die koper komt echt wel. Je hebt al veel kijkers gehad. Komt goed.
Ik zou blij zijn dat je t samen met je man doet. Ik ben n paar keer alleen verhuisd. Dat was echt eenzaam. Met een klein kind erbij overigens.
Eenkadootje; nog problemen gehad? Syane, jouw vloer klinkt zoals onze huidige vloer. Ook pvc, heerlijk. In onze nieuwe woning moeten we helaas even een stap terug doen naar laminaat, maar ooit komt er zeker weer pvc hoor! Hier vandaag EINDELIJK de hypotheekofferte binnen. Dat duurde en duurde maar, en 17-03 is onze verloopdatum van financiering. Wij hebben er een hard hoofd in dat dat gaat lukken, al hopen we uiteraard van wel. Mijn man is deels zzp'er dus lopen er wat dingen anders, maargoed. De financieel adviseur denkt dat het goed moet komen, en zit ze goed achter de broek aan gelukkig. Heeft iemand het hier al eens meegemaakt dat na een offerte het alsnog niet doorging? Of is zo'n offerte al een redelijke wijzing richting; het zit wel goed?
PVC vind ik nu al fijn Voelt warm en makkelijk schoon te houden. En geluidsarm. Financiering bij ZZP is altijd ff goed kijken begrijp ik. Maar dat komt vast goed.
Lijkt mij ook. Nog een paar dagen en dan gaan we helemaal over..... Kan bijna niet wachten. Vandaag weer spullen gebracht en inmiddels alweer veel in elkaar gezet qua meubels. Het schiet nu op. Manlief zou er morgen al willen slapen, maar dat gaat me te snel. Rustig aan, anders werk ik me over de kop.
Nodige spullen verkocht en opgehaald ruimt mooi op zo Kijkers vorige week hebben laten weten niet verder te gaan met ons huis Vd week makelaar bellen of hij van de andere nog wat gehoord heeft en de mee week nog 2x bezichtiging en volgende week nog 1 Morgen ook naar de stort rijden staat weer genoeg 4 maart open huizen route maar aan mee doen
Ik ben enkel gisteren in het oude huis geweest, maar niet alleen. Dat durf ik ook niet meer. Ze waren opvallend rustig, net of ze er niet zijn. Morgen de 1e inspectie, vandaag ff regelen als alles in orde is, gelijk de sleutels kunnen inleveren. Overigens moet wel iemand anders gaan, ik moet morgen echt gaan werken. Zzp-ers kunnen zo ong 4,5 keer de gemiddelde winst vd afgelopen 3 jaar aan hypotheek lenen. Maar er wordt wel verwacht dat ze rond 5000 eigen geld beschikken op een bankrekening. (Koopprijs 15000) Heb je korter een eigen bedrijf, dan zijn er ook wel mogelijkheden. Maar de keuzes met hypotheekverstrekkers is beperkter.
WoW, echt grote schoonmaak bij jullie. Heerlijk. Geeft ook rust in je hoofd uiteindelijk. Ik zou zeker meedoen aan de open huizenroute. Je hebt al veel bezichtigingen. Er komen dan ook vast mensen kijken.
Groot gelijk dat je niet alleen naar het oude huis gaat. Is ook nergens voor nodig toch. Lekker joh, dat je er nu weg bent. Hop de eindinspectie en inleveren van de sleutels en afsluiten dit hoofdstuk. Ik heb alleen wel nu al medelijden met de nieuwe bewoners in dat huis. Gaan ze dat gewoon meteen weer verhuren?
Ja echte grote schoonmaak bij ons wil zo min mogelijk meenemen Bij verkoop huis kan er nog meer verkoop in gaat niet mee naar nieuwe huis Steeds iets opruimen / uitmesten Ja veel kijkers maar nog niet serieus met bod etc Zo opppas etc voor open huizen route is geregeld zitten ook met sportende kids
Pffff... Wij zijn helemaal over. Maar man wat een werk. Ik ben helemaal kapot. En nu alles nog inruimen