Verhuizen, ik zie er zo tegen op.

Discussie in 'De lounge' gestart door Deedee91, 30 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. p1982

p1982 Niet meer actief

Pff mensen vanmorgen vonden beneden te klein

Van gisteren gaan geen bod doen omdat mevrouw in woonplaats wil blijven wonen waar ze niet zitten en niet ong 35 min verder
    Denk je zorgt toch eerst dat je samen eruit bent waar wonen

Pff baal ervan morgen open huis afwachten

2. Korenbloem86

Korenbloem86 Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.843
    1.354
    113
    Ons huis staat nu 2 weken op funda. Wij hebben ook morgen open huis. Doen jullie daar nog iets speciaals voor? Manlief wil vanavond arretjescake maken. Ik kan me niet herinneren dat wij wat kregen bij de open huizen waar wij zijn geweest, dus ik was het niet van plan.

Wij hebben nu 2 kijkers gehad, maar die gingen allebei nog een aantal huizen bekijken, dus nog even afwachten.

Hebben jullie eerder meegedaan aan een open huis? Komen er dan veel mensen? Weet niet zo goed wat we kunnen verwachten.

3. p1982

p1982 Niet meer actief

Eerste keer open huis
    Van 11-14 uur houden rekening met mensen eerder komen en later

Twijfel om cake eventueel in huis te hebben maar kruimelt denk ik dus even kijken

4. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Wij hebben aan open huizen dag meegedaan. Ik Had een schaaltje spekjes op tafel voor evt kinderen die meekwamen maar er kwam alleen 1 ouder stel haha dus die spekjes hebben We zelf maar opgegeten :p
    Voor de verkoop van mijn ouders huis zorgde de makelaar voor kleine cupcakes.

5. p1982

p1982 Niet meer actief

op de eettafel liggen papieren die ze moeten invullen en de brochure.
    zorg voor een schaaltje paaseitjes

iemand verder nog tips?

6. Annette1981

11 nov 2016
    77
    0
    6

Dat is wel een goede tip? Wat kan je zelf nog meer doen voor open huis?

7. p1982

p1982 Niet meer actief

we hebben het huis helemaal opgeruimd, morgenvroeg laatste dingen

verder zorgen we dat we met zijn 2-en zijn en als het heel erg druk is kunnen we me ouders bellen

doen de rondleiding, mensen niet alleen laten lopen

8. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Ik zou mensen ook wel de ruimte geven even op zichzelf te laten kijken. Persoonlijk zou ik me er aan storen als er iemand continue mee loopt en ik dus niet vrijuit kan spreken tegen bijvoorbeeld mijn partner oid.

9. p1982

p1982 Niet meer actief

Makelaar is er ook hele tijd bij maar misschien wel handig om ook alleen te laten

10. p1982

p1982 Niet meer actief

Hoe was open huis bij jullie

We hebben 8 stellen gehad en 5 serieus en 1 komt om 1430 nog even terug met extra persoon
    Afwachten dus

11. Korenbloem86

Korenbloem86 Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.843
    1.354
    113
    Hier was het open huis van 10-13u. De eerste kwamen om 12.45, jong stel, dat beide ouders had meegenomen, waren wel enthousiast.
    Ik was iets na 13u met onze dochters terug, alles gewoon in huis neergezet (dus best wel rommelig), ondertussen speelgoed voor de meiden weer tevoorschijn gehaald. Komt om 14u de man voor de CV-ketel, waar ik de deur voor open doe, staat er opeens nog een familie voor de deur voor het open huis.
    Dus slechter qua timing kon niet. Nou ja, hopelijk snappen ze dat we de rommel meenemen.
    Het is hier nog voorjaarsvakantie, manlief denkt dat dat ook meespeelt in het bezoekersaantal.

De paaseitjes moeten we hier zelf opeten ;)

Klinkt wel positief, p1982, zeker dat er eentje nog terugkomt. Ben benieuwd.

12. p1982

p1982 Niet meer actief

Ja mensen vinden t erg mooi en willen maandag of dinsdag met Aankoopmakelaar terug komen
    Hebben al over spullen overnemen

13. Annette1981

11 nov 2016
    77
    0
    6

Spannend duimdraaien dus!!

14. p1982

p1982 Niet meer actief

ja we hebben echt zoiets als dit nog mis gaat snappen we het niet

maar hun aankoopmakelaar is hier ook geweest en had toen een laag bod voor het huis gedaan (8500 lager dan wat we nu vragen) en we hebben dus voor andere makelaar gekozen

vandaag begonnen met lijstje maken wat overname, wat mee en wat hangen etc

verder veel spullen te koop gezet, nodige vandaag opgehaald.

15. p1982

p1982 Niet meer actief

Om 9 uur belde makelaar dat om 1045 uur van een partij met Aankoopmakelaar wil komen kijken
    Uhm ja goed dus snel van alles opgeruimd

Afwachten nu Pff spannend

16. p1982

p1982 Niet meer actief

aankoopmakelaar vond het een mooi en netjes huis. uhm ja moet ook wel want we hebben deze makelaar ook over de vloer toen we het huis te koop wilde zetten maar toch voor de andere gekozen

aankoopmakelaar zat wel wat lager met de prijs dan wat we nu zitten

afwachten wanneer ze met bod komen, wanneer eruit etc

17. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    spannend hoor!

18. p1982

p1982 Niet meer actief

Ja heel spannend Pff

19. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Ik hoop voor jou dat je gevoel goed zit P. Zou goed zuur zijn als ze nu niet met een bod komen.

20. p1982

p1982 Niet meer actief

Nou zou t wel raar vinden als ze geen bod zouden doen anders niet nu zo snel met Aankoopmakelaar langs komen

Deel Deze Pagina