Verhuizen, ik zie er zo tegen op.

Discussie in 'De lounge' gestart door Deedee91, 30 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    En toch... weet je het nooit. Wij hebben het 1x zelf gehad namelijk. Helemaal verliefd op een woning, ook versneld terug met aankoopmakelaar (n.a.v. open huizen route). Op de route zelf 3x langs geweest, en ook ruim een uur koffie gedronken met de bewoners en het over het huis gehad etc. Onze aankoopmakelaar kende onze wensen, beoordeelde het huis en veegde vrij snel onze verliefdheid onderuit. Het huis zelf sloot niet aan bij wat wij wilden/nodig hadden. 'Gelukkig' voor ons, want 2 maanden later kwam het juiste huis wel voorbij.

Uiteraard hoop ik voor jou anders hoor. Maar ik bedoel meer dat het echt niets hoeft te zeggen zo'n aankoopmakelaar. Weet wel dat een bod alsnog totaal onverwacht kan komen haha. Dus kom maar op voor jullie!

2. p1982

p1982 Niet meer actief

Wachten wel af
    Weet ook niet wanneer je eventueel iets kan verwachten

3. doedel

doedel Bekend lid

7 sep 2015
    740
    36
    28
    NULL
    NULL
    ik ben echt zooo jaloers op de mensen die gaan verhuizen.... IK WIL OOK!! hahahah.

HEt huis wat we nu hebben is niet slecht en super klein (een gemiddeld hoekhuis) maar ik wil gewoon wat anders, wat groter, wat luxer gewoon wat meer haha.

4. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Voor ons kwam hij echt onverwacht weet ik nog. Ik werd uit mijn les gebeld door de makelaar dat de bezichtiging goed was gegaan, mensen waren enthousiast en zouden binnen 3 dagen iets laten weten. Dus ik mijn man gebeld, en wij zeiden nog; nou dat is spannend tot vrijdag he? Op dat moment was het 4 uur. Rond half 6 ging mijn telefoon en zag ik het nummer van onze makelaar staan. Dus ik neem op en zeg; hey ben je iets vergeten haha? Nee zegt ie. Ik heb een bod voor je. Euh say what? Ja zegt ie, geen grapje. Het mooiste is nog dat mijn man verstond 185.000 en die stond keihard nee te schudden. Terwijl het bod daadwerkelijk 195.000 was en daarmee 'maar' 4000 van de vraagprijs af lag. Dus ook een sterk openingsbod met duidelijk grote interesse. Toen ik dat hardop herhaalde spoog mijn man zijn cola uit hahaha.

5. Annette1981

11 nov 2016
    77
    0
    6
    Bailey,

Dat is dan zeker een verassing leuk haha!

6. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Wat spannend al die ontwikkelingen.
    Wij zijn heel druk met klussen.
    Woensdag en vrijdag vooral gesloopt. Vrijdag wilden we het kozijn van de woonkamer eruit halen, maar dat lukte niet. Die moest dus Door gezaagd en daar moet een nieuwe voor komen. Vervolgens ging mn schoonvader de open trap dichtmaken, maar geen enkele trede is hetzelfde dus alles 6x meten en een hoop gepuzzeld. Boven zijn gelukkig de muren van 2 kamers al klaar en gaan we morgen met de raamkozijnen beginnen (schilderen). Ik hoop dat het van het weekend beneden ook een beetje beetje op schiet anders wordt het wel heel erg aanpoten om het op tijd af te krijgen.
    We houden de moed erin.
    Vandaag een dagje dozen inpakken en even niet naar het nieuwe huis. Vanavond een avondje bankhangen en op tijd naar bed.

7. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Spannend allemaal Doris! Hopelijk gaat het allemaal lekker vlot.

P, nog geen nieuws?

8. p1982

p1982 Niet meer actief

Nee onze makelaar heeft al paar x andere makelaar proberen ge bellen maar telefonisch biet bereikbaar
    Hopelijk vandaag nog een voorstel

Pff

9. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Bah zeg, dat is echt k.u.t!

10. p1982

p1982 Niet meer actief

Ja niet leuk

Misschien de makelaar pissig dat ze onze woning niet mochten verkopen

11. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Hm, zal toch niet...? Wat er weleens gebeurd, ook dat zelf meegemaakt met onze eigen aankoopmakelaar; wij waren heel enthousiast en wilden direct na de bezichtiging bieden. Dit ook kenbaar gemaakt aan die verkopend makelaar. Helaas kon onze a.makelaar niet tegelijk en moest los nog bezichtigen. Daarmee wachtte hij al 4 dagen, en vervolgens met het bod ook nog 4 uur. Voor ons gevoel was hij echt een spelletje aan het spelen. Heel irritant.

---
    Hier nu sinds vandaag al het papierwerk compleet en nu dus héél hard duimen dat de beoordeling goed komt. Onze eigen verloopdatum is 17-3, van onze kopers de 9e (al met een week verlenging, was iets fout gegaan met de aanvraag van hun hypotheek). Dit is toch wel even enorm spannend hoor.

12. p1982

p1982 Niet meer actief

Gisteren is Aankoopmakelaar om 1045 in ons huis gweeest en zou vandaag voorstel doen
    Pff nog niet gebeld

13. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Ik denk dan; maak dan geen beloften (als makelaar zijnde he). Zucht... wat een gemauw P.

14. p1982

p1982 Niet meer actief

ja vind dit niet normaal en ook niet goed voor de naam

weten naam van de eventuele kopers en die man heeft mij man al toegevoegd als vriend op facebook, zullen we bericht sturen?

15. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113

Daar zou ik tot minstens morgenavond mee wachten.
    Wie weet zijn ze er zelf nog niet helemaal over uit en willen ze er nog een nachtje over slapen.
    Het zou op mij best wanhopig overkomen eerlijk gezegd

16. p1982

p1982 Niet meer actief

nou koper nam zelf contact met ons op, of we al tegen voorstel hadden gedaan
    me man zegt nee niks gehad, blijken ze gisteren om 14 uur al voorstel en bod gedaan en die zou gisteren uitgebracht worden nou niet dus he

17. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113

Oei... Dat is wel heel erg fout dan zeg! Van hun makelaar bedoel ik. Ik zou bijna zeggen, laat hen daar de deal afketsen en het bod rechtstreeks bij jullie doen zonder hem ertussen. Wat een eikel zeg!
    In dat geval zou ik zeggen, berichtje kan prima. Zeker als je dus weet dat zij een bod hebben uitgebracht. Ongelofelijk. En ik dacht dat wij een klojo hadden....

18. p1982

p1982 Niet meer actief

nou de kopers zijn echt pislink en moeten er ook nog flink voor betalen
    hebben al gezegd jullie makelaar neemt contact met ons op en niet meer met aankoopmakelaar

weten alleen nog niet het bod of voorstel even afwachten

denk het had al verkocht kunnen zijn pff

19. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Vind dit echt erg zeg... Konden zij jullie het bod ook niet direct zeggen?

20. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Zo dan!
    Dat vind ik echt aso..
    En daar moeten ze nog voor betalen ook?
    Die kon van mij de boom in

Deel Deze Pagina